Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:43:18 GMT

دفترچه و کلید سئوالات آزمون دستیاری فوق تخصصی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۲۹۱/دفترچه_و_کلید_سئوالات_آزمون_دستیاری_فوق_تخصصی_منتشر_شد

دفترچه و کلید سئوالات آزمون دستیاری فوق تخصصی منتشر شد

دفترچه و کلید سئوالات سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی پنجشنبه ۱۲ بهمن با رقابت ۶۳۳ نفر برگزار شد. 

دفترچه سئوالات گروه مراقبتهای ویژه ICU، گروه کودکان، گروه روانپزشکی کودک و نوجوان، گروه داخلی، گروه جراحی و گروه آلرژی و ایمونولوژی بالینی به همراه کلید سئوالات در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که حدنصاب را کسب کنند می توانند در آزمون شفاهی شرکت کنند، آزمون شفاهی در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۹۶ براساس جدول زمانی اعلام شده برگزار می شود.

آزمون شفاهی در کلیه رشته های فوق تخصصی به صورت منفرد یا ترکیبی از روش های OSCE و PMP، مصاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود، با رعایت سایر مقررات، در هر رشته برگزار می شود.

پذیرش بر اساس سهمیه های اعضای هیات علمی، رزمندگان و ایثارگران، شیوه نامه پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و سهمیه آزاد و موفقیت در مرحله آزمون کتبی و کسب حدنصاب حداقل ۶۰ درصد نمره تراز شده آزمون و موفقیت در آزمون شفاهی صورت می گیرد.

کلیه پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی به صورت آزاد و یا مشمولین پذیرش با استفاده از سهمیه ای ایثارگران ملزم به سپردن تعهد محضری عام به میزان دو برابر مدت تحصیل به نفع وزارت بهداشت، هستند.

تعهدات پذیرفته شدگان رشته های فوق تخصصی نفرولوژی، خون و سرطان بالغین، بیماری های ریه، مراقبت های ویژه، ، کلیه کودکان، قلب کودکان، روماتولوژی کودکان، روانپزشکی کودک و نوجوان، جراحی کودکان، جراحی عروق، جراحی قفسه صدری و جراحی قلب و عروق در این دوره به میزان برابر طول دوره آموزشی مصوب خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۲۹۱/دفترچه_و_کلید_سئوالات_آزمون_دستیاری_فوق_تخصصی_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: