Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@08:06:31 GMT

بهترین گوشی های سال ۲۰۱۷ +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۳۶۰/بهترین_گوشی_های_سال_۲۰۱۷_عکس

بهترین گوشی های سال ۲۰۱۷ +عکس

ساعت 24-سال ۲۰۱۷ سالی پربار برای علاقه‌مندان به تلفن‌های هوشمند بود؛ سالی که گوشی های خوش ساخت و مهمی معرفی و رونمایی شدند؛ از گوشی های آیفون X گرفته تا پیکسل های گوگل و میت ۱۰ پرو هواوی همه از پرچم‌داران مهم و جریانساز سال جاری بوده‌اند. در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی های سال ۲۰۱۷ را معرفی کنیم.

با پایان سال 2017 وقت آن رسیده تا رتبه‌بندی بهترین‌های سال را اعلام کنیم و نگاهی به بهترین گوشی های سال 2017 بیندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی های هوشمندی که در ادامه مشاهده می کنید، فهرستی از بهترین گوشی های سال 2017 هستند که نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود جلب کرده‌اند.

1. سامسونگ گلکسی نوت 8

اولین گوشی هوشمند و بهترین گوشی سال 2017 نوت 8 سامسونگ است. برادر کوچکتر این گوشی یعنی نوت 7 سال 2016 در فهرست بهترین گوشی های سال قرار گرفته بود و تعجبی ندارد که گلکسی نوت 8 نیز در فهرست بهترین گوشی های سال 2017 جا خوش کند.

سامسونگ در نوت 8 آخرین فناوری‌ها را به کار گرفته و تحسین همگان را برانگیخته است. تمام ویژگی‌های این گوشی در سطح بالایی قرار دارند، صفحه‌نمایش گلکسی نوت 8 بالاترین امتیاز را در رده‌بندی کیفیت نمایشگرها به دست آورده و 0.1 اینچ بزرگتر از گلکسی اس 8 پلاس، دیگر گوشی خوش ساخت امسال سامسونگ است. 6 گیگابایت رم و سریع‌ترین پردازنده اسنپ دراگون برای نوت 8 در نظر گرفته شده و از تمام این موارد که بگذریم دو دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 12 مگاپیکسل ویژگی فوق‌العاده‌ای محسوب می شود.

سامسونگ گلکسی نوت 8 مجهز به آخرین نسخه دستیار هوشمند سامسونگ بیکسبی بوده و خبر خوب برای علاقه‌مندان به ارتقای حافظه، توانایی افزایش حافظه داخلی این گوشی برخلاف نوت 7 به کمک کارت حافظه میکرو اس دی است.

فناوری ویژه پرداخت سامسونگ، شارژ بی‌سیم و سریع، گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، پورت USB Type-C، جک 3.5 میلی‌متری ویژه هدفون و هدست تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که نوت 8 را به بهترین گوشی هوشمند سال تبدیل کرده است.

این گوشی هم‌اکنون در بازار بین 930 تا 960 دلار به فروش می‌رسد. از جمله اقلام همراه این گوشی می توان به یک دوربین Gear 360، یک عدد کارت حافظه میکرو اس دی و شارژر وایرلس و بی‌سیم اشاره کرد؛ مزیتی که گوشی های امسال کم‌تر از آن بهره‌مند بودند.

2. آیفون X اپل

آیفون X اپل یا آیفون 10 که در زمان معرفی سر و صدای بسیاری به پا کرد و به صدر اخبار دنیای تکنولوژی راه یافت، علاوه بر ویژگی‌های فوق‌العاده قیمتی نجومی نیز دارد و برای خرید نسخه 64 گیگابایتی آن باید 999 دلار هزینه پرداخت شود و قیمت نسخه 256 گیگابایتی آن با 1146 دلار سر به فلک می‌کشد.

آیفون ایکس دومین گوشی برتر سال 2017 لقب گرفته و با طراحی جدیدش بسیاری را شگفت زده کرده است. اپل که 10 سال از تولید اولین گوشی هوشمندش می‌گذشت، سال 2017 دل به دریا زد و آیفونی 5.8 اینچی تولید کرد و دکمه هوم محبوبش را کنار گذاشت و به‌ جای اسکنر اثر انگشت، فناوری اسکن چهره و باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره افراد را جایگزین کرد.

آیفون 10 از دوربین دوگانه بهره گرفته و شارژ بی‌سیم و وایرلس را به گوشی خود آورده است. سیستم‌ عامل iOS 11 با جدیدترین تغییراتش، دوربین دوم 7 مگاپیکسلی و قابلیت تبدیل چهره به ایموجی تنها بخشی از ویژگی‌های این گوشی جذاب به شمار می رود.

3. هواوی میت 10 پرو

کمپانی هواوی با گوشی های خوش‌ساختش چند سالی است در فهرست گوشی های برتر سال جا خوش کرده‌ است. امسال هواوی میت 10 پرو در میان بهترین گوشی های سال 2017 قرار گرفت. میت 10 پرو آنقدر خوش ساخت است که توانسته در فهرست بهترین‌های سال 2017 پس از دو غول تکنولوژی سامسونگ و اپل قرار گیرد و حتی از گوشی خوش ساخت گوگل نیز پیشی بگیرد.

این اسمارت فون خوش دست برخلاف سایر گوشی های امسال تمرکز خود را بر روی قلب تپنده‌اش یعنی پردازنده قوی گذاشته است. استفاده از پردازنده قدرتمند کایرین 970 در این گوشی به همراه بهره‌مندی از یک چیپ جداگانه برای پردازش‌های هوش مصنوعی برگ برنده هواوی میت 10 پرو است. دوربین دوگانه فوق‌العاده باکیفیت 20 و 12 مگاپیکسل را کنار ویژگی‌هایی همچون صفحه‌نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و OLED، سیستم‌عامل اندروید  8.0 Oreo، دوربین دوم و سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بگذارید؛ نتیجه چیزی جز گوشی برتر سال نمی‌شود.

میت 10 پرو به کمک پورت USB Type-C توانایی اتصال به صفحه‌ کلید، مانیتور و ماوس را نیز دارد و برخلاف نوت 8 که با دیوایس ویژه خود به نام دکس به این قابلیت مجهز می‌شود، میت 10 پرو بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی توانایی اتصال به گجت های یاد شده را دارد.

4. پیکسل 2XL و پیکسل 2 گوگل

مگر می‌شود فهرستی از بهترین گوشی های سال تنظیم شود و نامی از گوگل به میان نیاید؟ دو پرچمدار جدید گوگل یعنی پیکسل 2XL و پیکسل 2 از جمله بهترین گوشی های سال 2017 به شمار می روند. هر چند خبری از ویژگی‌های عجیب‌ و غریب در این دو گوشی نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود که بتوان ذره ای به قابلیت های این دو مدل تردید داشت.

گوگل پیکسل 2XL ویژگی‌هایی از قبیل صفحه‌نمایش بزرگ و جذاب 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 را در خود دارد که به همراه پردازنده اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، پشتیبانی از استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی و اسپیکرهای استریو در دو طرف گوشی آمده تا دل هر کاربری را تصاحب کند. از طرفی، برادر کوچکترش، پیکسل 2 با ویژگی‌های مشابه و تنها با تفاوت صفحه‌نمایش 5 اینچی و حافظه کم‌تر در فهرست بهترین‌های سال قرار گرفته است.

درباره قیمت‌های این دو گوشی خوش ساخت نیز باید بگوییم که قیمت گوگل پیکسل 2 از 649 دلار آغاز و قیمت پیکسل 2XL نیز از 849 دلار شروع می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این دو گوشی برتر می‌توان به سیستم‌ عامل اندروید 8.0 Oreo و پشتیبانی از آخرین نسخه دستیار هوشمند گوگل اشاره کرد.

5. گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس سامسونگ

پنجمین گوشی برتر سال 2017 کماکان از خانواده سامسونگ است؛ شرکتی که امسال با کهکشانی‌هایش دل کاربران تلفن‌های همراه سراسر جهان را برده است.

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس دو برادر دوست‌داشتنی و خوش ساخت خانواده بزرگ گلکسی هستند که ویژگی‌های جذابشان سر به فلک می‌کشد. در واقع، می‌توان این دو گوشی را نوعی گلکسی نوت 8 نامید که تنها از قلم S Pen و دوربین دوگانه بهره نگرفته است؛ صرف نظر از این دو ویژگی، همه قابلیت های این دو مدل مانند نوت 8 دست‌نیافتنی و جذاب است.

برای مطالعه سخت‌افزار و ویژگی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس سامسونگ می‌توانید مجددا به ویژگی‌های نوت 8 نگاهی بیندازید، اما همین نکته را در ذهن داشته باشید که گلکسی S8 زیباترین گوشی هوشمند سال نیز به حساب می آید و علاوه بر زیبایی آنچه خوبان همه دارند این گوشی مهمترین ویژگی ها را یک جا دارد.

درباره قیمت این دو گوشی برتر سال 2017 نیز باید گفت که S8 با قیمت 750 دلار و S8 پلاس با قیمت 850 دلار رونمایی و عرضه شده است.

6. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل

اپل امسال پا روی سنت‌های قدیمی گذاشت و تا توانست گوشی جذاب و خوش ساخت معرفی کرد. از آیفون 10 که بگذریم آیفون 8 و 8 پلاس همچنان یادآور زیبایی و درخشش گوشی های گذشته اپل هستند که قطعا در فهرست بهترین گوشی های سال 2017 قرار دارند. این دو گوشی شکل و شمایل آیفون 7 و 7 پلاس را کاملا حفظ کرده‌اند، اما به‌روزتر شده‌اند. هرچند که مجددا در آیفون 8 و 8 پلاس خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست، اما فناوری شارژ سریع قوت قلبی به طرفداران این گوشی هوشمند داده و امکان شارژ شدن کامل باتری را ظرف 30 تا 50 دقیقه مهیا می‌کند.

در آیفون 8 و 8 پلاس خبری از ظرفیت 128 گیگابایتی نیست و کاربران از میان ظرفیت 64 و 256 گیگابایتی می‌توانند یکی را انتخاب کنند.

آیفون 8 قیمتی بین 699 تا 849 دلار دارد و آیفون 8 پلاس بین 749 تا 949 دلار به فروش می‌رسد.

7. ال جی V30

رقیب کره‌ای سامسونگ هر چند امسال عملکرد چندان امیدوارکننده‌ای نداشت، اما توانست در فهرست بهترین گوشی سال 2017 یک نماینده داشته باشد. ال‌جی V30 گوشی هوشمند خوش ساختی است که امسال نظرات را به خود جلب کرد. در واقع می‌توان سری V گوشی های ال‌جی را از بهترین‌های این شرکت نامید.

وی 30 از پردازنده اسنپ دراگون 835 بهره گرفته و به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرو اس دی و همچنین بهره‌گیری از استاندارد IP68 مقاومت در برابر نفوذ ذرات گرد و غبار و قطرات آب و در نهایت با دوربین دوگانه 16 و 13 مگاپیکسلی برای ال‌جی در سال 2017 افتخار آفرید.

7. اسنشال فون

امسال علاوه بر کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ، اپل، هواوی و ال‌جی نام جدیدی در میان بهترین گوشی های سال 2017 به چشم می‌خورد. اندی رابین، خالق سیستم‌ عامل اندروید گوشی خارق‌العاده‌ای با نام Essential Phone را عرضه کرد که ویژگی‌های جذاب فراوانی دارد و برای خرید آن باید 699 دلار هزینه کرد.

این گوشی جذاب از پردازنده اسنپدراگون 835، نمایشگر 5.7 اینچی با لبه‌های بسیار باریک و نسبت تصویر 19:10، سیستم‌ عامل اندروید 7.1.2، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند است. همچنین این گوشی از دوربین دوگانه و باتری با ظرفیت 3040 میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته است.

جنس بدنه اسنشال فون از تیتانیوم است و به همین دلیل در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد، اما چیزی که این گوشی را در فهرست بهترین‌ها قرار داده، ظاهر خارق‌العاده و منحصربه‌فرد آن است.

9. وان پلاس 5T

کمپانی وان پلاس نیز از جمله شرکت‌های تازه‌ وارد چینی است که با تولید گوشی های خوش ساخت جایگاه ویژه خود را پیدا کرد. وان پلاس 5T تمام ویژگی‌های یک پرچم‌دار درجه‌یک را دارد. صفحه‌نمایش AMOLED، پردازنده اسنپ دراگون 835، حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی و دوربین دوگانه و از هم جذاب‌تر دوربین دوم و سلفی 16 مگاپیکسلی از ویژگی‌های مهم این پرچم‌دار و گوشی برتر است.

وان پلاس 5T ارزش بالایی برای خرید دارد؛ هرچند شاید در مقایسه با غول‌های تلفن همراه چندان قدرتمند به نظر نرسد.

10. اچ تی سی U11

آخرین گوشی این فهرست نماینده‌ای از شرکت اچ تی سی است که توانسته نظر بسیاری از کاربران و کارشناسان را جلب کند. اچ تی سی U11 گوشی سریع و با طراحی مینیمال است و به‌ نوعی ویژگی‌های نرم‌افزاری مشابه پیکسل های گوگل را داراست؛ با این‌حال در برابر آب مقاوم بوده، کیفیت صدای بالایی دارد، لبه‌های آن دارای فشردگی بیشتر است و در مجموع طراحی بهتری را به نمایش می گذارد.

در واقع می‌توان گفت که‌ برگ برنده این گوشی در استفاده از اسپیکرهای دوگانه خوش ساخت است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی 5.5 اینچی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835، پشتیبانی از استاندارد IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی اشاره کرد.


 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۳۶۰/بهترین_گوشی_های_سال_۲۰۱۷_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: