Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@18:28:34 GMT

ساخت سری جدید کارتون فوتبالیست ها با حضور مسی و رونالدو

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۵۶۶/ساخت_سری_جدید_کارتون_فوتبالیست_ها_با_حضور_مسی_و_رونالدو

ساخت سری جدید کارتون فوتبالیست ها با حضور مسی و رونالدو

سری جدید کارتون فوتبالیست ها به مناسبت جام جهانی فوتبال 2018 با حضور مسی و رونالدو ساخته می شود.

ایران آنلاین / سازندگان فوتبالیست ها قصد دارند تا برای حضور بازیکنان جدید در فصل های جدید خود مذاکره کنند.

کارتون فوتبالیست ها که به مناسبت جام جهانی روسیه مجددا به تلویزیون بازخواهد گشت ظاهرا دارای 2 فصل 24 قسمتی خواهد بود که فصل اول شامل صعود ژاپن به جام جهانی و فصل دوم شامل رقابت های جام جهانی خواهد بود که در این فصل سوباسا و هم تیمی هایش می توانند مقابل مسی، رونالدو و نویر ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجله Shonen Jump با انتشار این خبر تضمین کرده است که سازندگان این انیمیشن محبوب با این سه بازیکن مذاکره می کنند تا یک بار دیگر فوتبالیست ها تولید شود.

لازم به ذکر است این مجموعه در ایران به اسم فوتبالیست ها بود و در ژاپن به نام کاپیتان سوباسا و در اسپانیا به نام اولیور و بنجی (اولیور همان سوباسا و بنجی به نام واکی بایاشی) پخش شد./ بارسانیوز به نقل از مجله Shonen Jump

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۵۶۶/ساخت_سری_جدید_کارتون_فوتبالیست_ها_با_حضور_مسی_و_رونالدو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: