Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@02:49:01 GMT

تجلیل از برگزیدگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۸۵۳/تجلیل_از_برگزیدگان_کانون_پرورش_فکری_کودکان_و_نوجوانان_آذربایجان_شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: دومین جشنواره نماز ستون دین است با هدف نهادینه کردن فرهنگ نماز در کودکان از طریق فعالیت های فرهنگی،هنری و ادبی برگزار شد.
یوسف زاده افزود: در این جشنواره 621 اثر دریافت شده بود که از این تعداد 141 اثر شامل 88 اثر در بخش دختران و 53 از پسران برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این جشنواره در 13 رشته برگزار شد که سرود ،کاردستی ،ماکت ،حدیث ،وبلاگ نویسی ، نقاشی، سفال، خوشنویسی و پویانمایی از جمله این رشته ها بود.
وی تاکید کرد: در این جشنواره سعی شده بود کودکان و نوجوانان با استفاده از تکنولوژی های جدید و شیوه های جذاب با فرهنگ نماز آشنا شوند.
یوسف زاده ادامه داد: در ششمین سوگواره عکس محرم نیز حدود هزار عکس دریافت شده بود که از این تعداد 7 اثر برگزیده شد.
وی افزود: در جشنواره بازی های ایرانی – اسلامی هم از 81 بازی که توسط 881 کودک و نوجوان اجرا شده بود 3 گروه شامل 32 نفر برگزیده شدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم بر اهمیت و تاثیرگذاری نماز در زندگی اشاره کرد و افزود: اوج بندگی و اطاعت پذیری انسان ها توجه به نماز است.
شهرتی فر افزود: با نماز خواندن انسان از بدی ها و زشتی ها در امان می ماند و نماز تاثیرات زیادی در اخلاق و رفتار انسان ها می گذارد.
ضیایی مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند با آموزش ها و فعالیت های خود تاثیر بسزایی در رشد و تربیت کودکان و نوجوانان داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۵۳/تجلیل_از_برگزیدگان_کانون_پرورش_فکری_کودکان_و_نوجوانان_آذربایجان_شرقی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: