Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:56:50 GMT

صدور 33 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۸۵۶/صدور_۳۳_فقره_پروانه_کاربرد_علامت_استاندارد_در_آذربایجان_شرقی

صدور 33 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در آذربایجان شرقی

تبریز - ایرنا - مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: در بهمن ماه امسال 33 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان صادر شده است.

ساسان فرشی حق رو روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد پروانه کاربرد علامت استاندارد در کمیته علائم ماه گذشته پس از حصول شرایط فنی و قانونی توسط واحدهای متقاضی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این پروانه ها دارای اعتبار 3 ساله بوده و واحدهای مربوطه به طور مستمر از سوی این اداره کل کنترل و از محصولات آن نمونه برداری شده و تولیدات آن ها تحت آزمون قرار می گیرد.
مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در کمیته علائم ماه گذشته پروانه کاربرد 44 فقره محصولات تولیدی به حالت تعلیق قرار گرفت و 60 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز به علت رعایت نشدن موازین استاندارد ابطال شده است.
فرشی حق رو ادامه داد: هم اکنون حدود یک هزار و 400 مدیر کنترل کیفی در استان وجود دارد و بر محصولات تولیدی بیش از یک هزار و 200 واحد تولیدی تحت پوشش این اداره کل در 31 بخش و آیتم نظارت می شود.
8023/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۵۶/صدور_۳۳_فقره_پروانه_کاربرد_علامت_استاندارد_در_آذربایجان_شرقی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: