Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:44:54 GMT

اخباری از میانجی‌گری مصر و روسیه برای توقف عملیات ارتش سوریه در غوطه‌شرقی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۰۸۶۱/اخباری_از_میانجی_گری_مصر_و_روسیه_برای_توقف_عملیات_ارتش_سوریه_در_غوطه_شرقی

اخباری از میانجی‌گری مصر و روسیه برای توقف عملیات ارتش سوریه در غوطه‌شرقی

روزنامه الوطن سوریه اخباری از وجود میانجی‌گری به رهبری احمد الجربا، رئیس جریان "الغد" و محمد علوش، رئیس دفتر سیاسی جیش الاسلام تحت نظارت مصر از یک سو و تحت نظارت روسیه از سوی دیگر برای توقف عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از این روزنامه،‌ منابع گفتند،‌ احمد الجربا، رئیس جریان الغد و محمد علوش رئیس دفتر سیاسی جیش الاسلام از گروه‌های مسلح مخالف مذاکراتی را تحت نظارت روسیه و مصر به منظور توقف درگیری ها در غوطه شرقی دمشق رهبری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع گفتند، ارتش سوریه اصرار بر خروج افراد مسلح به شمال این کشور دارد و مخالفتی با باقی ماندن غیرنظامیان ندارد. این مساله به اظهارات سرگئی لاوروف، درباره امکان اجرای سناریوی توافقنامه حلب در غوطه‌شرقی نزدیک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۰۸۶۱/اخباری_از_میانجی_گری_مصر_و_روسیه_برای_توقف_عملیات_ارتش_سوریه_در_غوطه_شرقی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: