Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@21:58:44 GMT

رونمایی از دو داروی جدید در اصفهان با حضور وزیر

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۳۰۵/رونمایی_از_دو_داروی_جدید_در_اصفهان_با_حضور_وزیر

رونمایی از دو داروی جدید در اصفهان با حضور وزیر

وزیر بهداشت در سفر خود به استان اصفهان، از دو داروی جدید شرکت داروسازی "رها" رونمایی کرد.

خبرگزاری میزان: وزیر بهداشت در سفر خود به استان اصفهان، از دو داروی جدید شرکت داروسازی "رها" رونمایی کرد.
 "لوترا" یکی از این دارو‌ها است که به صورت قطره استریل چشمی و برای درمان التهاب چشم، آلرژی فصلی، التهابات بعد از جراحی چشم، بیماری‌های ویروسی، التهابات عنبیه، قرنیه و پلک تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دارو که برای تقلیل التهاب داخل چشمی موثر است، از جمله دارو‌های استروئیدی جدید است که به علت نفوذ اندک به داخل چشم، قابلیت کمتری برای افزایش فشار داخل چشم دارد و به کاهش عوارض داخل چشمی دارو کمک می‌کند.

"آلکانف" نیز داروی جدید دیگری است که در این شرکت به صورت قرص پیوسته ۱۰ میلی اکی والان تولید و عرضه شده و از دسته دارو‌های ماده معدنی است.

"آلکانف" در مواردی مانند پیشگیری و درمان انواع سنگ‌های ادراری کاربرد دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003IZ8

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۳۰۵/رونمایی_از_دو_داروی_جدید_در_اصفهان_با_حضور_وزیر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: