Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@15:48:13 GMT

اصفهان| بسیج همگانی برای انتقال پیکر کشته‎شدگان و قطعات هواپیما

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۳۸۶/اصفهان_بسیج_همگانی_برای_انتقال_پیکر_کشته_شدگان_و_قطعات_هواپیما

اصفهان| بسیج همگانی برای انتقال پیکر کشته‎شدگان و قطعات هواپیما

استاندار اصفهان از بسیج همگانی برای انتقال پیکر کشته‎شدگان و قطعات هواپیما خبر داد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن مهرعلیزاده دقایقی پیش اظهار داشت: با کاوش‌های دیروز اعم از سپاه، بسیج و ارتش، نیروی انتظامی و هلال احمر هواپیما ردیابی شد.

وی افزود: دیشب جلسه‌ای با فرماندهان ارتش در اصفهان داشتیم، امروز با انجام پرواز بالگردها هم از طرف سپاه، هم هلال احمر و ارتش، محل سقوط پیدا شد و با کارشناسی انجام شده مسئولان شرکت آسمان هم تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان گفت: آرم شرکت آسمان مشخص و تایید شد، نیروها شامل کوهنوردان و سایر بخش‌ها بسیج شدند تا نسبت به تخلیه قطعات هواپیما و پیکر عزیزان این حادثه اقدام شود.

وی در پاسخ به این سول که چه تدابیری در صورت پایدار نبودن شرایط جوی در نظر گرفته شده است، گفت: هواشناسی پیش‌بینی کرده که امروز عصر هوای ارتفاعات مساعد نخواهد بود، دیروز نیز که در ارتفاعات بودیم تکان‌های بسیار امکان عمل را می‌گرفت، البته با توجه به اینکه نیروها به شکل کوهنوردی وارد عمل خواهند شد دستمان بازتر است.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۳۸۶/اصفهان_بسیج_همگانی_برای_انتقال_پیکر_کشته_شدگان_و_قطعات_هواپیما را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: