Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:13:50 GMT

مسابقه کتابخوانی آیینه فضائل برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۵۰۱/مسابقه_کتابخوانی_آیینه_فضائل_برگزار_می_شود

مسابقه کتابخوانی آیینه فضائل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسابقه کتابخوانی آیینه فضائل شامل ۴۰ درس از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی آیینه فضائل گفت: این مسابقه از کتاب آیینه فضایل شامل ۴۰ درس از زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان  و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: علاقمندان باید جهت شرکت در این مسابقه، پاسخنامه مسابقه شامل سوالات تستی و تشریحی را از کتاب آیینه فضائل جدا کرده و تا میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله همزمان با ۱۸ اسفندماه سال جاری به آدرس قم میدان جانبازان بلوار نیایش کوچه ۶ دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ارسال کنند.

 

 حجت الاسلام و المسلمین روحانی تصریح کرد: علاقمندان جهت اطلاع از اخبار مسابقه و نتایج آن می توانند به کانال مساجد قم مراجعه کرده و یا با تلفن 0257838563 الی 8  داخلی ۲۶ واحد فرهنگی تماس بگیرند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۵۰۱/مسابقه_کتابخوانی_آیینه_فضائل_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: