Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@09:10:25 GMT

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۷۰۰/سرپرست_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان_منصوب_شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر سید محمد هاشمی شهری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سیدمحمد هاشمی شهری

استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جناب عالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیأت علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش‌های حوزه مأموریت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه‌های ارائه شده توسط اینجانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات را انجام دهید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان‌های استان به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

وزیر بهداشت، همچنین در پیامی از خدمات و تلاش‌های مستمر دکتر محمود رضا میری در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمودرضا میری

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. لذا بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی زاهدان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است همواره به عنوان یکی از نیروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۷۰۰/سرپرست_دانشگاه_علوم_پزشکی_زاهدان_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: