Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@01:56:36 GMT

آینده جهان از زبان مدیر عامل شرکت بنز

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۷۸۵/آینده_جهان_از_زبان_مدیر_عامل_شرکت_بنز

آینده جهان از زبان مدیر عامل شرکت بنز

خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت خودروسازی بنز در سخنرانی اخیری که داشت اعلام کرد ۸۰ درصد رفت و آمدهای شهری در آینده حذف خواهد شد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،ديتر زيچه مدیر عامل شرکت مرسدس بنز در سخنرانی اخیرش آینده جالبی را برای رقبای خود تصور کرد و مهمترین رقیب شرکت بنز را مرگ و مالیات و نرم افزارهای موبایلی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زيچه در سخنرانی که در ۱۱ مارس سال جاری داشت عنوان کرد: "امروزه رقبای شرکت بنز، شرکت‌های خودروسازی نیستند بلکه اپل، گوگل و سیسکو و امثال اینها رقیبان اصلی ما محسوب می شوند؛

شرکت اوبر که در واقعیت صاحب یک خودرو هم نیست و از آن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تاکسیرانی یاد می‌شود تمام موفقیت خود را مدیون یک نرم‌افزار است. ما خودروها را آماده می‌کنیم و در اختیار سایر شرکت‌ها قرار می‌دهیم، اما در آینده این وضعیت به طور کلی دستخوش تغییرات خواهد شد".

وی در ادامه در مورد پیش بینی آینده می گوید:

"آنچه که می توانم از آینده نزدیک پیش بینی کنم کاهش ۸۰ درصدی حمل و نقل است که شرکت Watson با ارایه یک نرم افزار تشخیصی مناسب، با دقت کامل به کمک پزشکان در تشخیص انواع سرطان می تواند بیاید.

با این اوصاف انسان در آینده درگیر آلایندگی خودروها نخواهد بود و وقت بیشتری را برای تفریح و اواقات فراغت اختصاص خواهد داد؛ چرا که با حذف 80درصدی حمل و نقل ترافیکی وجود نخواهد داشت تا وقت ما را به بطالت تلف کند.

در نتیجه شرکت های بیمه ای به دو دلیل در آینده‌ای که کاهش ۸۰ درصدی حمل و نقل را شاهد خواهیم بود به ورشکستگی خواهند رسید.

اول به خاطر کاهش فعالیت‌ها در حمل و نقل و دوم پیش‌بینی دقیق هوش مصنوعی از آینده و اتفاق‌های پیش‌آمده، انسان را کمتر نیازمند به بیمه خواهد کرد.

همچنین هوش های مصنوعی در کنار سیستم های اطلاعاتی جدید می‌توانند به کشاورزان در ارائه اطلاعات بادقت 99درصدی در مصرف آب کمک کنند تا کشاورزی مدرن جایگزین کشاورزی پر هزینه سنتی شود.

پول دیجیتالی یا اطلاعات جای اسکناس‌های و سکه‌های امروزی را می گیرد که در نتیجه پول دیجیتالی در آینده می تواند نقش مهم ارزی جهان را بازی کند.

و در آخر به نظرم گردشگری تنها کسب و کار فیزیکی است که در آینده رشد خواهد کرد".

 منبع: باشگاه خبرنگاران 

  انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۷۸۵/آینده_جهان_از_زبان_مدیر_عامل_شرکت_بنز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: