Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@16:22:43 GMT

قائدی کی به استقلال برمی گردد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۸۸۲/قائدی_کی_به_استقلال_برمی_گردد

قائدی کی به استقلال برمی گردد؟

مهدی قائدی که روز گذشته در نشست انضباطی باشگاه استقلال حاضر شده بود بعد از عذر‌خواهی از مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد حاضر است از وینفرد شفر عذر‌خواهی کند.

بعد از توضیحات این بازیکن در اختیار کادر فنی قرار گرفت تا وینفرد شفر تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد که با اعلام نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال این بازیکن تا بازی با نساجی مجوز حضور در تمرینات استقلال را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم استقلال در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت:با تصمیم کادر فنی قائدی فعلا تا بازی با نساجی مازندران در تمرینات تیم بزرگسالان نخواهد بود و قرار است در صورت نظر مثبت کادر فنی وی بعد از این بازی به تمرینات برگردد. البته تیم امید استقلال روز شنبه در لیگ امیدها بازی دارد و شاید وی در بازی امیدها در روز شنبه به میدان برود تا شفر در مورد او نظر نهایی را بدهد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۸۸۲/قائدی_کی_به_استقلال_برمی_گردد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: