Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@17:32:43 GMT

آرزوی موفقیت ماری باکه رو برای پی اس جی برابر رئال

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۸۹۸/آرزوی_موفقیت_ماری_باکه_رو_برای_پی_اس_جی_برابر_رئال

آرزوی موفقیت ماری باکه رو برای پی اس جی برابر رئال

روز گذشته تیم جوانان بارسلونا با پیروزی در زمین پی اس جی، جواز حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دسته جوانان را به دست آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دسته جوانان، بارسلونا با یک گل، پی اس جی را در پاریس مغلوب کرد و راهی یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این بازی ناصر الخلیفه(رئیس)، کیلیان امباپه و آدرین رابیوت، دو ستاره ارزشمند بزرگسالان پی اس جی نیز دیدن کردند.

به ادعای موندودپورتیوو، پس از اتمام بازی، اعضای کادر فنی و مدیریتی بارسلونا که در میان آنها چهره مشهوری چون خوزه ماری باکه رو(کاپیتان بارسا در دهه ۹۰) نیز حضور داشت، با الخلیفی و دو ستاره پی اس جی دیدار کردند و برای آنها در بازی برگشت مقابل رئال آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه بارسلونا بسیار امیدوار است که پی اس جی بتواند دو هفته بعد در بازی برگشت با رئال، شکست ۳-۱ بازی رفت را جبران کرده و با حذف دشمن قدیمی، آنها را از کسب آخرین جامی که در آن شانس قهرمانی دارند محروم کنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۸۹۸/آرزوی_موفقیت_ماری_باکه_رو_برای_پی_اس_جی_برابر_رئال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: