Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:12:19 GMT

افتتاح تماشاخانه شانو

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۹۱۹/افتتاح_تماشاخانه_شانو

افتتاح تماشاخانه شانو

تماشاخانه شانو به همت قطب الدین صادقی در خیابان وصال تهران گشایش یافت. در این مراسم شخصیت‌هایی چون علی مرادخانی، محمدجواد حق‌شناس، مهدی شفیعی، ایرج راد، پیمان شریعتی و جمعی از هنرمندان تئاتر حضور داشتند. تماشاخانه شانو شامل یک سالن اجرا و دو پلاتو تمرین در کنار فضای کافی‌شاپ و آموزش است. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۱۹/افتتاح_تماشاخانه_شانو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: