Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:13:43 GMT

امام جمعه ایلام: جریان نفاق به دنبال تضعیف دولت و ناکارآمد نشان دادن نظام است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۹۵۱/امام_جمعه_ایلام_جریان_نفاق_به_دنبال_تضعیف_دولت_و_ناکارآمد_نشان_دادن_نظام_است

امام جمعه ایلام: جریان نفاق به دنبال تضعیف دولت و ناکارآمد نشان دادن نظام است

ایلام - ایرنا - امام جمعه ایلام گفت: یک جریان نفاق در داخل کشور به دنبال تضعیف دولت به عنوان نماد کارآمدی نظام و ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار کرد: دست هایی در کار است و عده ای می خواهند زخم های کوچک را بزرگ کنند تا از طریق تضعیف دولت بر طبل ناکارآمدی نظام بکوبند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف و برنامه های دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی ناکارآمدن نشان دادن نظام اسلامی است و تضعیف دولت خواسته دشمن است.
امام جمعه ایلام گفت: غربی ها در بحث برجام مدام به دنبال امتیازگیری هستند اما کشورمان به مزایایی که باید از برجام به دست می آمد، هنوز نرسیده اند.
وی اضافه کرد: متاسفانه رکود بخشی از اقتصاد کشور را فرا گرفته و فعالان و کارشناسان اقتصادی به این وضعیت انتقاد دارند.
امام جمعه ایلام به مصاحبه رئیس جمهور اشاره رکرد و گفت: بیکاری، تورم و افزایش نرخ ارز از جمله مشکلات اساسی کشور است که باید بیشتر مورد توجه باشد که متاسفانه در سخنان رئیس جمهوری کمرنگ دیده شدند.
حجت الاسلام لطفی بابیان اینکه پس از برجام صادرات نفت به بالاترین میزان رسیده است، افزود: افزایش نرخ ارز در حالیکه قیمت تمامی کالاها و خدمات با نرخ ارز مقایسه می شود، پذیرفتنی نیست.
وی یادآور شد: قاچاق یکی دیگر از مشکلاتی است که باعث فلج شدن اقتصاد کشور شده و گفته می شود که بیشترین قاچاق در کشور از مبادی رسمی و گمرکات صورت می گیرد.
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران با وجود تمام مشکلات پرتلاش ترین و کم توقع ترین قشر جامعه هستند و مسئولان باید مطالبات بحق این قشر زحمتکش را پرداخت کنند.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: حیدری
6032/6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۵۱/امام_جمعه_ایلام_جریان_نفاق_به_دنبال_تضعیف_دولت_و_ناکارآمد_نشان_دادن_نظام_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: