Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-25@12:39:40 GMT

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل لاس پالماس؛ غیبت واران و ناواس

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۹۶۹/لیست_رئال_مادرید_برای_بازی_مقابل_لاس_پالماس_غیبت_واران_و_ناواس

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل لاس پالماس؛ غیبت واران و ناواس

وبسایت رسمی برنامه نود - لیست هجده نفره رئال مادرید برای بازی هفته یازدهم لالیگا مقابل لاس پالماس در ورزشگاه برنابئو اعلام شد.

به گزارش وبسایت نود، اشرف حکیمی مدافع راست مراکشی رئال مادرید که در هفته های اخیر جانشین کارواخال شده بود از لیست خط خورده و برای بازی امشب استراحت می کند. بدین ترتیب امشب ناچو در پست دفاع راست بازی خواهد کرد و وایخو، راموس و یکی از میان تئو و مارسلو در ترکیب رئال قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیلور ناواس، کارواخال، گرت بیل، کواچیچ و واران به علت مصدومیت غایب هستند.

لیست رئال مادرید برای بازی امشب مقابل لاس پالماس بدین شرح است: کاسیا، محمد راموس، وایخو، سرجیو راموس، ناچو، مارسلو، تئو هرناندز، کروس، مودریچ، کاسمیرو، مارکوس یورنته، آسنسیو، ایسکو، سبایوس، رونالدو، بنزما، لوکاس وازکز و مایورال.

1140

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۶۹/لیست_رئال_مادرید_برای_بازی_مقابل_لاس_پالماس_غیبت_واران_و_ناواس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: