Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:06:06 GMT

پاسخ مدیر عامل آسمان به خبر اعمال فشار بر خلبان برای پرواز تهران_ یاسوج

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۹۷۰/پاسخ_مدیر_عامل_آسمان_به_خبر_اعمال_فشار_بر_خلبان_برای_پرواز_تهران_یاسوج

پاسخ مدیر عامل آسمان به خبر اعمال فشار بر خلبان برای پرواز تهران_ یاسوج

حسین علایی در گفت وگو با خبرنگار جماران  ، درباره خبری مبنی اعمال فشار از سوی شرکت آسمان به خلبان پرواز A.T.R  برای پرواز از تهران به یاسوج با وجود هشدارهای سازمان هواشناسی، گفت: این خبر کاملا دروغ است.

وی ادامه داد: روش کار به این صورت است که شرکت هواپیمایی اطلاعات و اخبار را از هواشناسی دریافت می کند و در صورتی که وضعیت هوا نابه سامان باشد پرواز لغو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آسمان در همین راستا تاکید کرد: زمانی پرواز انجام می گیرد که وضعیت جوی مساعد باشد و خلبان مجوز پرواز را امضا کند. در این پرواز هم خلبان برگه مربوطه را امضا کرده و وضعیت جوی را برای پرواز مناسب تشخیص داده است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود شرکت آسمان برای امضا از خلبانان چک ضمانت گرفته و به این طریق اعمال فشار کرده است، گفت: کاملا تکذیب می کنم.  

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۷۰/پاسخ_مدیر_عامل_آسمان_به_خبر_اعمال_فشار_بر_خلبان_برای_پرواز_تهران_یاسوج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: