Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@22:54:21 GMT

مدیر عامل آسمان مسیر پرواز را تشریح کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۱۹۷۱/مدیر_عامل_آسمان_مسیر_پرواز_را_تشریح_کرد

مدیر عامل آسمان مسیر پرواز را تشریح کرد

استاندار اصفهان تاکید کرد: علایی مدیر عامل آسمان امروز در جلسه‌ای مسیر پرواز را آورد و کمک خلبانی که همیشه در پروازها کنار خلبان این هواپیما بود را هم آوردند. این کمک خلبان به همراه نیروها سوار بالگرد شدند تا بروند مسیر را در بال شمالی و جنوبی این کوه دنبال کنند که بتوانیم رد پایی پیدا کنیم.

ایران آنلاین / محسن مهرعلیزاده با اشاره به عملیات جست‌وجوی هواپیمای تهران-یاسوج عنوان کرد: در حال حاضر دادستانی و بیمارستان‌ها و مراکز امدادی همه در حالت آماده‌باش و مجهز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده هم شخصا به همراه برخی مسئولان با بالگرد تا ارتفاعات رفتم.

وی افزود: تیم‌های کوهنورد ماهر را در یال‌های مختلف کوه فرستادیم. متاسفانه در ارتفاعات مه و طوفان است و اجازه نمی‌دهد هلی‌کوپترها بالاتر بروند. پهبادها هم به دلیل مه در کار خود موفق نبودند.

استاندار اصفهان یادآور شد: آقای علایی مدیر عامل آسمان هم امروز در جلسه‌ای که داشتیم مسیر پرواز را آورد و کمک خلبانی که همیشه در پروازها کنار خلبان این هواپیما بود را هم آوردند. این کمک خلبان به همراه نیروها سوار بالگرد شدند تا بروند مسیر را در بال شمالی و جنوبی این کوه دنبال کنند که بتوانیم رد پایی پیدا کنیم. تاکنون با همه بلدها و نیروها کار جست‌وجو را انجام دادند اما در جست‌وجوها اثری پیدا نکردیم.

مهرعلیزاده درباره لکه سیاه رنگی که اخیرا در فضای مجازی مطرح شد، گفت: در یکی از پروازها فردی شی را در کنار برف‌ها دیده بود و فکر می‌کردند بخشی از هواپیما باشد اما بعد از نزدیک دیدند که اینطور نیست. خود من هم همان منطقه را با دقت دیدم چنین چیزی نیست. اظهارنظر آن فرد در فضای مجازی پخش شد اما هنوز چیزی که علامت مشخصی از هواپیما یا فرد یا پیکری باشد مورد تایید نیست.

استاندار اصفهان گفت: هوا همچنان به طرف شدت بوران در ارتفاعات پیش می‌رود مه و ابر شدید وجود دارد فردا بر اساس پیش‌بینی هواشناسی فرصت خوبی خواهد بود و فردا هم عملیات جست‌وجو را داریم اما چهارشنبه هوا شرایط مساعدی نخواهد داشت./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۱۹۷۱/مدیر_عامل_آسمان_مسیر_پرواز_را_تشریح_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: