Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:47:05 GMT

رقابت های قویترین مردان کشور در ایرانشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۱۲۱/رقابت_های_قویترین_مردان_کشور_در_ایرانشهر_برگزار_شد

رقابت های قویترین مردان کشور در ایرانشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابراهیم پرویزپور در حاشیه برگزاری این مسابقه اظهار داشت : مسابقه قویترین مردان کشور به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از 14 آذر ماه در بوستان نماز ایرانشهر به مدت دو روز  برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقه 20 وزرشکار و قهرمان کشوری و بین المللی از 9 استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرج، سیستان و بلوچستان، کرمان، تهران، قزوین و کهگیلویه و بویراحمد شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزاری مسابقه قویترین مردان کشور بیان کرد: این مسابقه در دو مرحله مقدماتی و پایانی با حضور فرامرز خودنگاه مسئول کمیته قویترین مردان کشور و داور بین المللی، فینال این دوره از رقابت ها برگزار شد.

پرویزپور تصریح کرد: هدف از برگزاری این رقابت ها شناسایی و معرفی ورزشکاران و قهرمانان جنوب سیستان و بلوچستان به مردم سایر نقاط کشور و آمادگی این ورزشکاران برای شرکت در مسابقات ملی و بین المللی است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این دوره از رقابت ها در ایرانشهر نخستین گام ما در برگزاری از رقابت های ملی در این شهرستان است.

گفتنی است محمدرضا تازرو قهرمان رقابت های قویترین مردان کشور در ایرانشهر شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۱۲۱/رقابت_های_قویترین_مردان_کشور_در_ایرانشهر_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: