Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@06:19:17 GMT

اتمام ساخت بیمارستان فوق تخصصی امام حسین فسا

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۱۲۵/اتمام_ساخت_بیمارستان_فوق_تخصصی_امام_حسین_فسا

اتمام ساخت بیمارستان فوق تخصصی امام حسین فسا

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سومین بیمارستان فوق تخصصی فسا با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی در حال ساخت است.

علیزاده معاون وزیر راه و شهر سازی در بازدید از روند ساخت بیمارستان فوق تخصصی امام حسین فسا با بیان این که شهرستان فسا یکی از مراکز مهم درمانی فارس است از اتمام ساخت این بیمارستان تا پایان سال ۹۷ خبر داد و گفت: این طرح اولین بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی درمانی و آموزشی کشور است که در شهرستان فسا در حال ساخت است و از اولویت‌های این وزارتخانه برای اتمام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امسال برای این طرح ۱۱ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که تلاش می‌کنیم برای سال آینده نیز اعتبارات لازم این طرح را تامین کنیم تا این طرح در سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهر سازی ادامه داد: این بیمارستان دارای چهار طبقه با بخش‌های داخلی، جراحی، کودکان، سوختگی، روانی، اتاق عمل و مراقبت‌های ویژه است که با اتمام و بهره برداری از این طرح اراده خدمت به بیماران بیشتر خواهد شد.

کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا هم بیان کرد: با راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی امام حسین ظرفیت اشغال تخت در شهرستان فسا کاهش پیدا خواهد کرد.

کرمی افزود: برای ساخت این طرح تاکنون ۵/۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای اتمام آن هنوز به بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز هست.

خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا هم بیان کرد: در بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر ارائه خدمات در ۱۴ بخش تخصصی و فوق تخصصی برای بیماران شهرستان فسا و شرق فارس انجام می‌شود و این امر باعث شده ضریب اشغال تخت بیمارستانی بیش از ۱۱۰ درصد افزایش داشته باشد که با اتمام و بهره برداری از این بیمارستان فوق تخصصی و درمانی و آموزشی امام حسین ارائه خدمات به بیماران شهرستان و شرق فارس آسانتر خواهد شد.

گفتنی است، عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۰ به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با هدف کمک به بیماران و کمک به توسعه درمانی شرق فارس آغاز شده است.

انتهای پیام/ن

ساخت بیمارستان فوق تخصصی امام حسین فسا تا پایان سال ۹۷ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۱۲۵/اتمام_ساخت_بیمارستان_فوق_تخصصی_امام_حسین_فسا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: