Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@22:20:37 GMT

معرفی قهرمانان مسابقات کشتی با چوخه مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۹۳۴/معرفی_قهرمانان_مسابقات_کشتی_با_چوخه_مانه_و_سملقان

معرفی قهرمانان مسابقات کشتی با چوخه مانه و سملقان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ در وزن منفی 74کیلوگرم علی شاهوردیان قهرمان و در منفی 84 مسعود قوی پنجه، در منفی 96 رستم چادرنشین و در مثبت 96 کیلوگرم نیز مسلم نوری، مقام اول را کسب کردند.

عناوین اول تا سوم تیمی هم به پروتئین خرمدل، اکبر جوجه امیرخانلو و پسران، و ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این مراسم ؛ مهندس علی اکبری و دکتر علی قربانی ، نمایندگان پنج شهرستان استان ، با حضور در این مسابقات مبلغ 400 میلیون ریال به برگزاری این مسابقه کمک کردند.

همچنین مصطفی دلیریان و سید احمد وکیلی نمایندگان شورای شهر مرکز استان این مسابقات را از نزدیک دنبال کردند.

از نکات قابل توجه این مسابقات ، پخش LIVE این مسابقات از طریق کانال تلگرامی خبرگزاری برنا خراسان شمالی بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۹۳۴/معرفی_قهرمانان_مسابقات_کشتی_با_چوخه_مانه_و_سملقان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: