Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@14:20:34 GMT

تعیین محل برخورد هواپیما با کوه دنا

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۲۹۳۹/تعیین_محل_برخورد_هواپیما_با_کوه_دنا

تعیین محل برخورد هواپیما با کوه دنا

ارتفاع منطقه سقوط هواپیما تهران - یاسوج 3800 تا 4200 متر است و فقط تیم های امداد کوهستان امکان دسترسی به محل را دارند.

ایران آنلاین /حسین درخشان  مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجاتگفت: با توجه به اینکه محل احتمالی سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا بین 3800 تا 4200 متر ارتفاع دارد، تیم های امداد کوهستان هلال احمر اصفهان و چهارمحال به سمت محل حادثه اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های امداد کوهستان استان های فارس و لرستان هم به حالت آماده باش در امده تا به کمک بروند. محل سقوط به شدت صعب العبور است و هنوز هیچ یک از تیم های امدادی و مردم محلی نتوانسته اند محل سقوط را مشاهده کنند.  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۲۹۳۹/تعیین_محل_برخورد_هواپیما_با_کوه_دنا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: