Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@10:28:32 GMT

عبدخدایی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۰۱۱/عبدخدایی_مدیرکل_آموزش_و_پرورش_خراسان_رضوی_شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم معارفه قاسمعلی خدابنده،، مدیرکل جدید آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی و تکریم علیرضا کاظمی، مدیرکل سابق این نهاد، صبح امروز، دوم اسفندماه در سالن اجتماعات شهید حاتمی مشهد برگزار شد.
درآغاز این مراسم براتعلی منصوریان، معاون پرورشی و اجتماعی آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: بر این باوریم که نظام تعلیم و تربیت در واقع مکانی برای تربیت نسل مؤمن، موحد، فداکار، مسئولیت‌پذیرو آرمانگرا است، لذا خدمت‌گزاری در این نظام دارای ارزش و قداستی بالا است که عشق، ایمان، صبر و تلاش مستمر می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در ادامه علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه خدا را شاکرم تا مدتی در نظام جمهوری اسلامی به ویژه در خراسان رضوی، مسئولیت نظام تعلیم و تربیت را به دوش کشیدم، عنوان کرد: قاسمعلی خدابنده از چهره‌های موفقی است که تمام رده‌های اجرایی را در بدنه آموزش و پرورش طی کرده است و یقیناً از هیچ کوششی برای موفقیت وی دریغ نخواهم کرد.
همچنین در ادامه سیدجواد حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دوران مسئولیت زود می‌گذرد، ابراز کرد: این دوران میدان امتحان و آزمایش است و باید استمداد بجوییم که بتوانیم در این عرصه سرافزار بیرون آییم و اگر کوتاهی کنیم، خداوند قطعاً سریع الحساب است.
حسینی با بیان اینکه امروز نظام تعلیم و تربیت گرفتار مشکل اجتماعی نشدن است، تشریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از قلمروها به این نتیجه رسیده است، از همین رو باید برای اجتماعی کردن آموزش‌ها نیز برنامه ریزی درستی صورت گیرد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: رکن اصلی اجتماعی کردن این نظام، کاهش فاصله بین نظام تعلیم و تربیت و جامعه است و امروز دغدغه اصلی رسانه‌ها و نهادها  باید آموزش و پرورش باشد.
وی با تأکید بر اینکه باید نظام مهندسی اطلاع‌رسانی و نهادینه کردن فرهنگ اجتماعی آموزش و پرورش باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: آموزش و پرورش نهاد تحول ساز جامعه و کانون آن مدرسه است.
حسینی با بیان اینکه امروزه مدارس هنجارپذیر شده و از صبح تا غروب تنها بخشنامه تولید می‌کنیم، تشریح کرد: مدرسه باید قدرت انتخاب داشته باشد و از لایه‌بندی مدیریتی در مدرسه پرهیز کنیم زیرا مدرسه عامل اصلی تحول است.
در این مراسم محمد حسین کفراشی، رییس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، روز تکریم را روز عبرت‌انگیزی دانست و عنوان کرد: دنیا همین است اگر خوب زندگی کنیم وقتی می‌رویم خودمان خوشحال و دیگران ناراحت هستند، پس باید به جامعه خدمت کنیم زیرا مردم لایقی در این جامعه وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز کاظمی این سنگر را یه فرد دیگر می‌سپارد و در سنگری مهم‌تر فعالیت خواهند کرد، عنوان کرد: خراسان رضوی همیشه سرآمد بوده و یقین دارم با نیروی‌های ارزشمند این سرآمدی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۰۱۱/عبدخدایی_مدیرکل_آموزش_و_پرورش_خراسان_رضوی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: