Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:08:16 GMT

دلخراش ترین صحنه ای که امدادگران در محل سقوط هواپیما دیدند! / هواپیما و اجساد قطعه قطعه هستند + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۰۱۵/دلخراش_ترین_صحنه_ای_که_امدادگران_در_محل_سقوط_هواپیما_دیدند_هواپیما_و_اجساد_قطعه_قطعه_هستند_فیلم

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: اینجا فقط جنازه های تکه تکه شده مسافران هواپیما را پیدا کرده ایم اینجا شریط خیلی سخت است و هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد.

حجم ویدیو: 19.57M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27

این ها اظهارات امدادگرانی هستند که به سختی خود را بالای سر جنازه ها و لاشه هواپیما در قله دنا رسانده اند و دلخراش ترین صحنه ها را از نزدیک دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از امدادگرانی که از عملیات جستجو پیکر سرنشینان بازگشته بود به خبرنگار اعزامی رکنا گفت: متاسفانه جنازه کامل دیده نمی شود و احتمال اینکه مسافری زنده مانده باشد خیلی کم است.به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا، امدادگرانی که از عملیات جستجو سرنشینان هواپیمای سقوط Fall کرده در ارتفاعات دناکوه بازگشته اند زنده ماندن مسافری را بعد از سقوط غیرممکن عنوان کرد.

یک امدادگر به خبرنگار رکنا ، گفت: امدادگران مجبور شدند شب گذشته را در ارتفاع 4000 متری سپری کنند و صبح زود به محل حادثه Incident رسیدند که متاسفانه به دلیل بارش سنگین برف قطعات هواپیما زیر برف دفن شده بود که این وضعیت را برای امدادگران سخت تر کرد.

وی در ادامه گفت: بزرگترین قطعه ای که از هواپیما باقی مانده است 3 متر در 3 متر است و به دلیل برخورد هواپیما با سرعت زیاد به بدنه کوه قطعه های هواپیما در منطقه پراکنده هستند و برخی از قطعات نیز به دره ای افتاده اند. خود من چند قطعه از اعضای بدن اجساد را که می توانستم با خودم پایین آوردم و متاسفانه جسد کاملا سالم پیدا نشد فقط دو سه جسد نیم تنه در بین اجساد دیده شد. هم اکنون شرایط جوی هوا خیلی وخیم شد و امدادگران هم آب برای خوردن ندارند اما عملیات با سرعت زیاد پیش می رود

وی افزود:" من فکر می کنم جسد بقیه سرنشینان داخل دره افتاده باشد و جستجو در این نقطع ای که ما هستیم بی فایده است. اجساد یخ زدن و امکان ندارد به این زودی ها بتوانیم آنها را منتقل کنیم."

یکی دیگر از امدادگران گفت:کاغذهایی را دیدیم که متعلق به هواپیما بوده که همگی سالم هستند . آتش نگرفته اند و انگار هواپیما آتش نگرفته بود اما شدت برخورد هواپیما و مسافران را تیکه پاره کرده است.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۰۱۵/دلخراش_ترین_صحنه_ای_که_امدادگران_در_محل_سقوط_هواپیما_دیدند_هواپیما_و_اجساد_قطعه_قطعه_هستند_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: