Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@15:12:36 GMT

فرود اضطراری هواپیمای کیش - ایر در اصفهان/ شیشه جلوی هواپیما شکست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۰۶۸/فرود_اضطراری_هواپیمای_کیش_ایر_در_اصفهان_شیشه_جلوی_هواپیما_شکست

رئیس ایستگاه شرکت کیش ایر گفت: پرواز کیش ـ کاشان به دلیل شکستن شیشه جلو هواپیما با فرودگاه اضطراری در فرودگاه اصفهان نشست.

به گزارش تسنیم، رضا رفعت درباره این فرود اظهار داشت: پرواز شماره 7458 کیش ایر (F100) مسیر کیش ـ کاشان به دلیل شکستن شیشه جلوی هواپیما اعلام وضعیت اضطراری کرد و در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پرواز، پرواز افتتاحیه کیش ایر و پس از یک ساعت و نیم تاخیر به سمت کاشان پرواز کرد، افزود: ‌این پرواز در مسیر کیش ـ کاشان بوده و به دلیل این اتفاق در اصفهان فرود اضطراری کرد.

‌رفعت تصریح کرد: ‌9 مسافر این پرواز از طریق زمینی به کاشان منتقل شدند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۰۶۸/فرود_اضطراری_هواپیمای_کیش_ایر_در_اصفهان_شیشه_جلوی_هواپیما_شکست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: