Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@04:05:52 GMT

سه لرستانی در بین جانباختگان سقوط هواپیمای تهران -یاسوج

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۱۹۲/سه_لرستانی_در_بین_جانباختگان_سقوط_هواپیمای_تهران_یاسوج

سه لرستانی در بین جانباختگان سقوط هواپیمای تهران -یاسوج

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛دکتر احمد چرمیان دکترای رشته تحصیلی مدیریت ودکترعبدالرضا کردی دکترای رشته تحصیلی روان‌شناسی  هردو  از اساتید دانشگاه آزاد بروجرد  وهمچنین  فاطمه دالوند دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه یاسوج از  اهالی  خرم‌آباد سه لرستانی بودند که در حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین لرستان جانباختن این سه لرستانی را در این حادثه تایید کرده اند.

گفتنی است ،صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه یک هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران به یاسوج  از رادار محوشد  و پس از چند ساعت اعلام کردند این هواپیما سقوط کرده است.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۱۹۲/سه_لرستانی_در_بین_جانباختگان_سقوط_هواپیمای_تهران_یاسوج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: