Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@10:23:44 GMT

روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۲۴۱/روز_دانشجو_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_اردبیل_تصاویر

روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+ تصاویر

همزمان با روز دانشجو برنامه های متعدد علمی، فرهنگی و هنری چون انتخابات کانون اخلاق حرفه ای، ایستگاه صلواتی، کارگاه شادی و نشاط، نشست صمیمی رئیس دانشگاه با جمعی از دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر، روز دانشجو بهانه ای برای گردهمایی دانشجویان و بیان دغدغه های دانشجویی در قالب مطالبات به همراه  اجرای برنامه های شاد و مفرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون ها و تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز به همین مناسبت به اجرای برنامه های متعدد پرداختند.

اعضای شورای مرکزی کانون دانشجویی اخلاق حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با برگزاری انتخابات که با حضور بیش از 80نفر از اعضای خود و با حضور مدیریت فرهنگی دانشگاه برگزار شد، اعضای هسته مرکزی خود را شناخت تا با همفکری و تلاش مدیران خود فعالیت های ارزنده ای رادر سطح دانشگاه انجام دهند.

در پایان این انتخابات علیرضا ضیا بخش،رضا پناهی زاده،سنا اخوان محسنی،مسعود کهنسال،نگین اقراری به عنوان اعضای اصلی و عارف نجفی و مهدی گلابی اذر بعنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

 

کانون قرآن و نهج البلاغه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز همزمان با روز دانشجو و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) اقدام به راه اندازی ایستگاه صلواتی به همراه پذیرایی،پخش حدیث، ختم قرآن جمعی، ثبت جملات زیبا و طراحی ها و اهدای جایزه به قید قرعه در این دانشکده ها کرد.

اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیز به همین مناسبت کارگاه نشاط و شادی برای ترویج نشاط در بین دانشجویان در خوابگاههای دانشجوئی دختران  دانشگاه برگزار کرد.

مسئولان و مدیران فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیز با حضور در خوابگاه شهید باهنر و کوثر با دانشجویان اهل تسنن دانشگاه دیدار کردند

مدیریت فرهنگی دانشگاه در ادامه برنامه های روز دانشجوی خود کارگاه آموزش شخصیت پردازی در داستان و فیلمنامه  با موضوع شخصیت پردازی در خوابگاه دانشجویی باهنر این دانشگاه برگزار کرد تا توجه به هنر نیز در ویژه برنامه های روز دانشجو مغفول نماند.

نشست صمیمی انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با ریاست دانشگاه از دیگر برنامه های روز دانشجو بود که توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری اجمن های علمی برگزار شد

دبیران و برخی از اعضای شورای مرکزی انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه در این دیدار به طرح دیدگاهها ، مطالبات و اهداف علمی فرهنگی خود پرداختند

کمبود فضای فیزیکی و مکان مناسب برای فعالیت در دانشکده ها، فقدان ردیف بودجه مشخص و یا توجیه نبودن برخی دانشکده ها به ضرورت حمایت از فعالیت های انجمنهای علمی از جمله مطالبات دانشجویان بود که در این دیدار بیان شد.

برگزاری جشن پرشکوه ویژه روز دانشجو توسط بسیج دانشجویی و توزیع رایگان غذا توسط دانشگاه در روز شنبه 18 آذر ماه از دیگر برنامه های ویژه روز دانشجو عنوان شده است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۲۴۱/روز_دانشجو_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_اردبیل_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: