Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@14:54:25 GMT

تصاویر/ ورود زنان لیدر ورزشکاران کره شمالی به کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۳۳۴/تصاویر_ورود_زنان_لیدر_ورزشکاران_کره_شمالی_به_کره_جنوبی

تصاویر/ ورود زنان لیدر ورزشکاران کره شمالی به کره جنوبی

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مقامات ورزش کره شمالی 229 زن جوان را به عنوان تشویق کننده و لیدر ورزشکاران این کشور به المپیک زمستانی کره جنوبی اعزام کردند.

 

 

آنها پس از عبور از منطقه غیرنظامی کره وارد «پیونگ چانگ» شدند.

این زنان با لباس های یک دست قرمز و کلاه و پوتین‌ های مشکی در حالی که پرچم کره شمالی را روی لباس خود داشتند وارد پیونگ چانگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برخی از این زنان با روزنامه نگاران کره‌ ای نیز مصاحبه داشتند.

 در همین حال مقام‌ های کره جنوبی می‌ گویند «کیم یو جونگ» خواهر پرنفوذ رهبر کره شمالی در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی شرکت خواهد کرد. کیم یو جونگ جوان‌ ترین دختر «کیم جونگ ایل» رهبر سابق کره شمالی است و جایگاه او در دولت با ورود او به دفتر سیاسی (پولیت‌ بورو) تقویت شده‌ است. 

 

 

پیشتر هم اعلام شده بود که «کیم یونگ نام» رئیس مجلس عالی و مرد شماره دوی کره شمالی قرار است در مراسم افتتاحیه رقابت‌ های المپیک زمستانی کره جنوبی شرکت کند.

سفر کیم یونگ نام به کره‌ جنوبی همزمان با آن صورت می‌ گیرد که سئول به شدت به برگزاری مذاکرات در سطح مقامات عالی رتبه نه تنها میان دو کره، بلکه میان کره شمالی و آمریکا در جریان المپیک زمستانی که از 9 تا 25 فوریه (20 بهمن تا 6 اسفند) برگزار می‌ شود، امید بسته است.

 

 

کره شمالی و کره جنوبی در مراسم رژه افتتاحیه المپیک زمستانی زیر پرچم «کره متحد» شرکت خواهند کرد.

مکان: پیونگ چانگ، کره جنوبی

منبع: خبرگزاری فرانسه

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۳۳۴/تصاویر_ورود_زنان_لیدر_ورزشکاران_کره_شمالی_به_کره_جنوبی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: