Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@05:23:52 GMT

واکنش مهدوی‌کیا به تصویرش روی بیلبوردهای شهر

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۶۱۶/واکنش_مهدوی_کیا_به_تصویرش_روی_بیلبوردهای_شهر

واکنش مهدوی‌کیا به تصویرش روی بیلبوردهای شهر

ورزش > فوتبال ملی - مهدی مهدوی‌کیا در یک تبلیغات تجاری شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها در سطح شهر تابلوهای تبلیغاتی دیده می شود، تابلوهایی که تصویری از مهدی مهدوی کیا چهره محبوب فوتبال ایران روی آن دیده می شود. مهدی اما در آلمان است و وقتی از او در این باره می پرسیم پاسخ می دهد: «بله، این تابلوها برای کار تبلیغاتی است و من با شرکت مذکور قرارداد دو ساله بسته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» ظاهرا میل شرکت های تبلیغاتی به ستاره های پرسپولیس برای قراردادهای تبلیغاتی زیاد است چراکه عابدزاده و کریم باقری هم به تازگی چنین قراردادی امضا کرده اند.

252 41

 

 

کلید واژه‌ها : مهدی مهدوی‌کیا - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۶۱۶/واکنش_مهدوی_کیا_به_تصویرش_روی_بیلبوردهای_شهر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: