Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@04:53:39 GMT

الزام دولت به واریز درآمدهای هدفمندی به خزانه و حذف مجوز افزایش قیمت حامل‌های انرژی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۶۶۵/الزام_دولت_به_واریز_درآمدهای_هدفمندی_به_خزانه_و_حذف_مجوز_افزایش_قیمت_حامل_های_انرژی

علی اصغر یوسف نژاد، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره مصوبات جدید این کمیسیون درباره تبصره 14 لایحه بودجه 97 با اشاره به باقی ماندن جدول الحاقی به این تبصره درباره شفاف سازی منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها و اضافه شدن یک حکم به این جدول گفت: «طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، بر اساس ماده ۳۹ برنامه ششم و قانون هدفمندی یارانه‌ها و شفاف‌سازی منابع و مصارف، کلیه درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها بر اساس جدول پیوست به حساب هدفمندی یارانه‌ها نزد خزانه‌داری کل واریز می‌شود و بر اساس جدول پس از تخصیص سازمان برنامه و بودجه، هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جابجایی هزینه‌ها از سایر ردیف‌ها ممنوع است».

همچنین مطابق با توضیحات سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس درباره جزئیات جدول الحاقی تبصره 14 لایحه بودجه و زیرنویس‌های آن، عبارت «افزایش سقف پرداخت یارانه نقدی و غیرنقدی خانوارها تا سقف چهارصد و ده هزار میلیارد ریال از محل افزایش منابع این جدول امکان‌پذیر است» از زیر نویس این جدول حذف شده است.

حذف عبارت مذکور از زیرنویس جدول الحاقی تبصره 14 لایحه بودجه 97 بدین معناست که مجوز کمیسیون تلفیق مجلس به دولت مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی و همچنین تداوم پرداخت یارانه نقدی به عموم مردم در سال آینده، حذف شده است. حدود دو هفته قبل در اوایل بهمن ماه و در جریان بررسی مجدد لایحه بودجه 97 در این کمیسیون بعد از رد کلیات آن در صحن علنی مجلس، این مجوز به دولت داده شده بود.

گفتنی است در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه 97 در جلسه روز دوشنبه صحن علنی مجلس، به دستور علی لاریجانی، رئیس مجلس و بدون انجام رای گیری، تبصره 14 این لایحه به کمیسیون تلفیق مجلس برگردانده شد تا توسط این کمیسیون مجددا اصلاح شود.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۶۶۵/الزام_دولت_به_واریز_درآمدهای_هدفمندی_به_خزانه_و_حذف_مجوز_افزایش_قیمت_حامل_های_انرژی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: