Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@13:25:57 GMT

سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی اوقاف در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۸۳۲/سرمایه_گذاری_هزار_میلیارد_ریالی_اوقاف_در_کرمان

سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی اوقاف در کرمان

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: در هشت سال اخیر بالغ بر هزار میلیارد ریال از وجوهات اوقاف و بخش خصوصی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سجاد افشاری پور معاون بهره وری اقتصاد اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه این میزان سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است، ادامه داد: در سال جاری 60 میلیارد ریال از محل کمک های خیران و وجوه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اقدامات حوزه عمرانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی این اداره کل برنامه های سالانه تدوین می شود و بر این اساس 64 پروژه در سال جاری تکمیل، بازسازی، احیاء و یا احداث می شود.

معاون بهره وری اقتصاد اوقاف کرمان سیاست اصلی این اداره کل رامبتنی برتکمیل پروژه های نیمه تمام  ذکر کرد و افزود: در این راستا بر اساس اعتبارات ابلاغی نسبت به تکمیل پروژه ها بر اساس اولویت انجام می شود.

افشای پور با اشاره به اولویت دادن به سرمایه گذاری برای ایجاد منبع درآمدی پایدار، تصریح کرد: در حال حاضر با استفاده از ظرفیت های بخش های غیر دولتی و خصوصی پروژه های خوبی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در این راستا تالار احسان با بیش از 14 هزار مترمربع مساحت و سرمایه گذاری بالغ بر 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرایی شده و در مرحله نهایی تکمیل و تجهیز قرار دارد.

افشاری پور گفت: پروژه های خانه حاج آقا علی، باغ فتح آباد، هتل ایوان، حمام ابراهیم خان، کاروانسرای حاج آقا علی، مجتمع تجاری سردار و هتل سنتی باغ متولی باشی با همکاری بخش خصوصی و به صورت مشارکتی در استان کرمان اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه12 پروژه عمرانی نیز درسال 96 برنامه ریزی شده و بر اساس برنامه زمانبندی اجرایی می شود، گفت: پروژه های سرمایه گذاری اوقاف در تمامی عرصه های تجاری، خدماتی، مسکونی، گردشگری و ... تعریف شده است.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" گفت: این اداره در تمامی کاربری ها از جمله گردشگری دارای پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه ای است که می توان از آنها برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره ها برد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۸۳۲/سرمایه_گذاری_هزار_میلیارد_ریالی_اوقاف_در_کرمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: