Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@05:42:50 GMT

كلنگ‌زنی احداث مسجد حضرت عباس(ع) در خنج

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۹۵۴/کلنگ_زنی_احداث_مسجد_حضرت_عباس_ع_در_خنج

به گزارش ایكنا از فارس، جواد ناسک، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خنج امروز، 2 اسفندماه گفت: در آیینی باشکوه کلنگ احداث مسجد حضرت عباس(ع) در روستای خیرآباد بخش مرکزی شهرستان خنج در زمینی به متراژ 120 مترمربع به زمین زده شد.
وی با بیان اینکه این مسجد در یک طبقه ساخته می شود، افزود: این مسجد با کمک‌های خیرین و مشارکت بسیج سازندگی با اعتبار 100 میلیون ریال و تخصیص 2درصد سهم نفت و گاز احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناسک بیان كرد: برای احداث این مسجد یک قطعه زمین از طرح هادی بنیاد مسکن با کاربری مذهبی اهدا شده است که پیش‌بینی می‌شود طی مدت 2 سال این مسجد احداث و به بهره‌برداری برسد.
یادآور می‌شود، مراسم کلنگ‌زنی این مسجد صبح امروز با حضور پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه، دهیاری شهرستان و اعضای شورای شهر شهرستان خنج برگزار شد.

انتهای پيام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۹۵۴/کلنگ_زنی_احداث_مسجد_حضرت_عباس_ع_در_خنج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: