Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@13:19:59 GMT

دیدار فرمانده سپاه پارس آباد و فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) از خانواده معظم شهید والامقام نیکنام مهرآوران

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۳۹۵۷/دیدار_فرمانده_سپاه_پارس_آباد_و_فرمانده_تیپ_۳۷_حضرت_عباس_ع_از_خانواده_معظم_شهید_والامقام_نیکنام_مهرآوران

دیدار فرمانده سپاه پارس آباد و فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) از خانواده معظم شهید والامقام نیکنام مهرآوران

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد و فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) از خانواده معظم شهید والامقام نیکنام مهرآوران دیدار کردند.
در این دیدار فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع)، سرهنگ پاسدار غلامحسین محمدی اصل ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید والامقام نیکنام مهرآوران خاطر نشان کردند: فرهنگ شهادت طلبی نشات گرفته از هویت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که:« این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است » عنوان کرد: امروز اگر از کشوری یکپارچه سخن می گوییم به خاطر وجود شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیزمان هست که در طول 8 سال دفاع مقدس از کیان نظام دفاع کردند.


ایشان تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران را امری مهم دانست و گفت: امروز اگر از مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل نکنیم و آنها را به ورطه فراموشی بسپاریم، دشمن از این مهم استفاده کرده به انقلاب ما ضربه سختی وارد خواهد کرد.

فرمانده فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام گفت: هدف اصلی دشمنان کشورمان فراموشی فرهنگ ایثار در جامعه و به خصوص نسل جوان می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: خداوند متعال را شاکریم که مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دوباره با آرمان های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۳۹۵۷/دیدار_فرمانده_سپاه_پارس_آباد_و_فرمانده_تیپ_۳۷_حضرت_عباس_ع_از_خانواده_معظم_شهید_والامقام_نیکنام_مهرآوران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: