Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@07:06:23 GMT

سبک زندگی قرآنی به فرهنگ زندگی تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۵۶۵۴/سبک_زندگی_قرآنی_به_فرهنگ_زندگی_تبدیل_شود

حجتالاسلام مظفر رجب‌زاده، رئيس اداره تبلیغات اسلامی مرند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: باید سبک زندگی قرآنی را آنجنان در جامعه ترویح کنیم که به عنوان فرهنگ زندگی تبدیل شود.
وی افزود: قرآن کریم چشمه فیاضی است که هدفی جز تربیت و هدایت انسان‌ها و رهنمون ساختن کاروان بشری به سرمنزل سعادت دنبال نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به پیامدهای بازگشت به قرآن خاطرنشان کرد: بازگشت به قرآن، به معنای بازگشت به سبک زندگی برگرفته از اصول، روش‌ها، اهداف و قوانین آن، تنها راه نجات جامعه از مشکلات و معضلاتی است که در آن دست و پا می زند.
حجت‌الاسلام رجب زاده ادامه داد: اگر کسی بر روی قرآن متمرکز شود، گفت‌وگو و سبک زندگی او قرآنی خواهد شد، بنابراین مبلغان باید معارف قرآن را به زبان روز به جامعه به ویژه نسل جوان ارائه دهند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی مرند، ازامتیارات نقش پررنگ قزآن گفت و یادآور شد: هرجا قرآن واهل بیت(غ) نقشی پررنگ دارند، آسیب‌های اجتماعی کم رنگ است.
وی افزود: باید با قرآن این کتاب زندگی مانوس شویم و شیوه صحیح زندگی را بیاموزیم.
حجت‌الاسلام رجب زاده، اشاعه سبک زندگی اسلامی را کلیدنجات جامعه دانست و تاکید کرد: اشاعه سبک زندگی اسلامی و قرآنی کلیدنجات جامعه از هجمه‌های فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۵۶۵۴/سبک_زندگی_قرآنی_به_فرهنگ_زندگی_تبدیل_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: