Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:58:10 GMT

تاکنون هشت جسد در محل سقوط هواپیما پیدا شده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۷۲۱۹/تاکنون_هشت_جسد_در_محل_سقوط_هواپیما_پیدا_شده_است

تاکنون هشت جسد در محل سقوط هواپیما پیدا شده است

یاوج - ایرنا- قربانعلی صیادی از اعضای تیم کوهنوردی اعزامی شهرستان دنا به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات پازن پیر دنا ، گفت: تاکنون هشت نفر از اجساد در محل سقوط هواپیمای ای تی ار 72 پرواز تهران - یاسوج پیدا شده است.

وی که علاوه بر سرگروهی تیم کوهنوردی اعزامی به عنوان نماینده دادگستری شهرستان دنا نیز در محل وقوع حادثه حضور دارد، در گفت و گو با ایرنا افزود: اجساد پس از بررسی و تشخیص هویت توسط نیروهای امدادی انتقال می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صیادی ابراز داشت: شرایط جوی در محل سانحه بسیار نامناسب و ارتفاع برف به بیش از یک متر می رسد به همین دلیل بسیاری از اجساد و قسمت هایی از لاشه هواپیما زیر برف مدفون است.
وی گفت: ارتفاع بالای برف و شرایط جوی ،کار یافتن اجساد مسافران هواپیما را با مشکل مواجه کرده است.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: برخی از اجساد مسافران در محل سقوط هواپیمای ای تی ار پرواز تهران - یاسوج پیدا شده اند ولی هنوز جسدی از بالای کوه انتقال داده نشده است.
جلال پورانفرد اظهار داشت: پزشکی قانونی و سایر اکیپ های بازرسی و اورژانس در محل سانحه حضور دارند و مشغول شناسایی اجساد هستند.
وی تصریح کرد: پس از صدور مجوز از سوی پزشکی قانونی اجساد پیدا شده در محل به پایین انتقال داده خواهند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت:پیکرهایی که امدادگران به آنها دست یافتند در ارتفاع نُقُل در حدود چهارهزار متری ضلع شرقی قله مرکزی دنا در نقطه معروف به نول شمالی قرار دارند و هماهنگی برای انتقال آنها در حال انجام است.
عزیز فیلی تصریح کرد: مردم حوصه کنند و اجازه دهند تا شناسایی و انتقال اجساد به عنوان مهمترین اولویت انجام شود.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.
3016/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۲۱۹/تاکنون_هشت_جسد_در_محل_سقوط_هواپیما_پیدا_شده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: