Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-19@10:59:22 GMT

کمک درمانی صندوق بازنشستگی به ۲۴ هزار بازنشسته دارای بیماری صعب‌العلاج

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۷۲۲۲/کمک_درمانی_صندوق_بازنشستگی_به_۲۴_هزار_بازنشسته_دارای_بیماری_صعب_العلاج

کمک درمانی صندوق بازنشستگی به ۲۴ هزار بازنشسته دارای بیماری صعب‌العلاج

به گزارش بولتن نیوز، بهروز انتظاری در نشست هم اندیشی «جایگاه بازنشستگی در نظام تامین و رفاه اجتماعی» در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، افزود: از آنجایی که صندوق بازنشستگی کشوری امکان همسان سازی یک باره حقوق بازنشستگان را ندارد، تلاش کرده بدون کمک دولت، خدماتی از قبیل کمک های نقدی بلاعوض، بیمه عمر و حوادث و بیمه تکمیلی درمان را از محل بودجه خود ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین اعزام بازنشستگان و موظفین به تورهای سیاحتی و زیارتی، پرداخت وام ضروری، برگزاری همایش ها و جشنواره های فرهنگی و ورزشی و تاسیس خانه های امید در سراسر کشور از محل بودجه صندوق برای افزایش رفاه بازنشستگان انجام می شود.

انتظاری با بیان اینکه جامعه حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری ۶۹ درصد مرد و ۳۱ درصد زن هستند، افزود: یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر بازنشسته و خانواده بازنشستگان متوفی، حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می شوند؛ به طوریکه وزارت آموزش و پرورش با ۷۶۰ هزار حقوق بگیر ۵۸ درصد از حقوق بگیران صندوق را تشکیل می دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی با اشاره به پوشش حمایتی ۰,۹۵ صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: یکی از چالش های اصلی صندوق بازنشستگی کشوری کاهش پوشش حمایتی به زیر عدد یک است که بر اساس تجربیات بین المللی یک صندوق بازنشستگی پایدار، دارای نسبت پشتیبانی ۳ و در سطح مطلوب تر ۶ تا ۷ است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۷۲۲۲/کمک_درمانی_صندوق_بازنشستگی_به_۲۴_هزار_بازنشسته_دارای_بیماری_صعب_العلاج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: