Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:39:17 GMT

عکس/ اعتراضی توالتی‌ به توهین نژادپرستانه ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۷۹۰۵۵/عکس_اعتراضی_توالتی_به_توهین_نژادپرستانه_ترامپ

عکس/ اعتراضی توالتی‌ به توهین نژادپرستانه ترامپ

در واکنش به اظهارات توهین‌آمیز ترامپ علیه کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین، معترضان این عبارت‌های توهین‌آمیز را با استفاده از نورپردازی روی نمای بیرونی هتل ترامپ در واشنگتن به تصویر کشدند. ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ بین الملل آفریقا حقوق بشر نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ایندیپندنت، در پی اظهارات توهین‌آمیز ترامپ علیه کشورهای آفریقایی و مهاجرفرست به آمریکا، تعدادی از فعالان اجتماعی عبارت «چاه توالت» را با استفاده از نورپردازی روی نمای بیرونی هتلِ ترامپ در واشنگتن درج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویری که از این اقدام منتشر شده است، مشاهده می‌شود که شکلک‌هایی از فضولات با استفاده از نورپردازی روی نمای بیرونی این هتل به تصویر کشیده شد.

از جمله عبارات دیگری که با استفاده از نورپردازی روی نمای بیرونی این هتل به نمایش درآمد می‌توان به «ما همه مسئول مقابله با پایان بخشیدن به برتری سفیدپوستان هستیم» نیز اشاره کرد.

این پیام آخرین نمونه از اعتراضات اینچنینی علیه ترامپ است، کسی که در آستانه پایان سال اول ریاست جمهوری‌اش با کمترین میزان مقبولیت مردمی مواجه است.

انتهای پیام/

R1016168/P36447/S8,88,92,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۷۹۰۵۵/عکس_اعتراضی_توالتی_به_توهین_نژادپرستانه_ترامپ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: