Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@12:46:15 GMT

اشرافی گری زشت‌ترین رفتار مسئولان برشمرده می‌شود/فتنه گران از ایجاد حواشی برای جایگاه نماز جمعه خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۷۲۱۵/اشرافی_گری_زشت_ترین_رفتار_مسئولان_برشمرده_می_شود_فتنه_گران_از_ایجاد_حواشی_برای_جایگاه_نماز_جمعه_خودداری_کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "محمد نقی لطفی"، امام‌جمعه ایلام، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: با پس‌مانده تکفیری‌های داعشی گروه و فرقه ضاله دراویش باید به‌شدت برخورد شود.
 
وی، بابیان اینکه تجمل‌گرایی، اشرافی گری، ویژه خواری، سهم خواهی و رانت‌خواری میراث شوم نظام طاغوتی به‌عنوان زشت‌ترین رفتار مسئولان و کارگزاران نظام سیاسی برشمرده می‌شود، افزود: رهبر فرزانه انقلاب، همواره در مناسبت‌های مختلف، مسئولان ارشد نظام را از تجمل‌گرایی و اشرافی گری بر حذر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام‌جمعه ایلام، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به‌صورت مکرر نسبت به آسیب‌شناسی انقلاب و خطراتی که نظام اسلامی را تهدید می‌کند هشدار داده‌اند و یکی از مهم‌ترین تهدیدها برای انقلاب و نظام اسلامی خطر نفوذ، آن‌هم در ابعاد مختلف است که برجسته‌ترین آن نفوذ فرهنگی است.
 
لطفی، با تأکید بر اینکه اشاعه فرهنگ اباحه گری، بی‌حجابی و بدحجابی، برگزاری کنسرت‌های مبتذل و جنگ شادی و برگزاری مجالس مختلط زن و مردم و دختر و پسر که متأسفانه در کشور به‌ویژه استان خودمان تئاترهای ضد فرهنگ و دینی و ارزش‌های اسلامی برگزارشده است.
 
وی تصریح کرد: از مؤلفه‌های نفوذ فرهنگی تبلیغ شیعه انگلیسی و ترویج عرفان‌های کاذب بوده که متأسفانه در قم و در برخی از استان‌های کشور در قالب گفتمان امام راحل و رهبری است، نسبت به امام راحل و واژه‌های به کار می‌برند که مصداق آشکار غلو است که تاکنون از هیچ‌یک از شاگردان مکتب عرفانی امام راحل امثال استاد جوادی آملی، استاد مصباح یزدی و شهید مطهری و آیت‌الله مظاهری نسبت به امام (ره) بیان‌ نشده است.
 
خطیب نماز جمعه ایلام بیان کرد: در این عرفان قلابی و بدعتی، مقام امام راحل را از پیامبران اوالعزم ابراهیم خلیل‌الله و موسی کلیم‌الله بالاتر می‌دانند و به‌طورقطع، این نه‌تنها توصیف و تعریف امام راحل نیست بلکه تخریب شدید امام نیز است.
 
لطفی گفت: گاها شنیده می‌شود که مقام استاد عرفان کاذب را از مقام امام صادق (ع) نیز بالاتر می‌دانند، اصلاً امامان معصوم (ع) شدیدترین برخوردها را با فرق ضاله داشته‌اند و اولین امام شیعیان مولای متقیان (ع) شدیدترین برخوردها را با فرق ضاله که قائل بودند که علی خداست به‌عنوان علی الهی معروف بودند، داشته که حضرت بعد از نصیحت فراوان و اصرار بر عقیده فاسد و باطل، آن‌ها در میان آتش انداخت و سوزانید.
 
وی تصریح کرد: جریان فاسد عرفان‌های کاذب در ایلام نیز توسط یکی از عمامه به سرها، فعالیت‌های گسترده‌ای دارند و انشا الله با پشتیبانی مردم با بصیرت ایلام، ریشه این فتنه جدید را از بیخ و بن خواهیم کند، اما این جریان نفاق و فتنه گران جدید، درصدد ایجاد اختلاف و راه‌اندازی جنگ طایفه‌ای که باز یکی برنامه‌های نظام سلطه است.
 
امام‌ جمعه ایلام یادآور شد: استان ایلام که متشکل از طوایف و ایل‌های بزرگ خزل، شوهان، ملکشاهی، ارکوازی و بولی، کرد و بدره و دهبالایی که بیش از 80 سال است که در کمال برادری و هم ایلی، در کنار هم زندگی کرده و در مواردی که استان مورد تهدید قرارگرفته است، ید واحده شدند و در برابر تجاوز دشمن که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی است از سرزمین اسلامی دفاع کردند.
 
لطفی افزود: بزرگ‌ترین اهانت به مردم استان توسط یک عنصر گمراه صورت گرفته که می‌گوید برخی از زنان ایلامی برای سیر کردن شکم فرزندانشان، خودفروشی می‌کنند و این اهانت توسط این فرد به غیرت مثال‌زدنی مردم استان است، در طول تاریخ، چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از انقلاب اسلامی، حتی توسط رژیم فاسد پهلوی، چنین توهینی به مردم ایلام نشده است.
 
وی در ادامه با اشاره به حادثه ناگوار و حزن‌انگیز جان باختن سقوط هواپیما و جان باختن 66 نفر از هم‌وطنان ابراز کرد: جان باختن برادران و خواهران عزیزمان از استان یاسوج به محضر بقیه‌الله روحی فدا و رهبر معظم انقلاب و بازماندگان عزیزشان تسلیت می‌گویم.
 
امام‌جمعه ایلام ابراز کرد: شهادت مظلومانه چهار نفر از عزیزان نیروی انتظامی و بسیج توسط اراذل‌واوباش وابسته به فرقه ضاله دراویش که نمونه‌ای از جنایات گروهک داعشی بوده به ملت ایران و رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های این شهیدان والامقام تسلیت عرض می‌کنم.
 
خطیب نماز جمعه ایلام گفت: فرق ضاله از قبیل بهائیت، وهابیت، دراویش و عرفان‌های کاذب و دروغین ساخته‌وپرداخته دشمنان انقلاب و اسلامی ناب محمدی (ص) و از مصادیق نفوذ فرهنگی است، دشمنان لجوج و قسم‌خورده انقلاب و امام راحل و نظام اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام از پروژه نفوذ سیاسی، اقتصادی و امنیتی به‌ویژه فرهنگی به‌عنوان یک سیاست راهبردی مؤثر توسط کارشناسان زبده فرهنگی استفاده می‌کنند.
 
وی یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی از جریان‌های سیاسی و فرقه‌ای به‌ویژه عرفان‌های کاذب برای براندازی از درون آن‌هم با کمک‌های مالی، فرهنگی و سیاسی به‌شدت تلاش می‌کنند و با ترفندهای مختلف سعی در جذب نیرو دارند.
 
امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: اما خطرناک‌ترین راهبرد دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، ضربه زدن زیر چتر گفتمان امام راحل و انقلاب و رهبری و ترویج عرفان‌های کاذب توسط عناصر ساده‌لوح است که اخیراً نمونه‌ای در استان ایلام شاهد هستیم.
 
لطفی تأکید کرد: نگرانی حقیر این است که طراحان این فتنه، جوانان پاک، متدین و طالب عرفان ناب را شکار کنند و به بیراهه ببرند و از روحانیون ساده‌لوح برای جذب نیروها بهره‌برداری کنند، البته به پدران مادران توصیه می‌کنم مواظب فرزندان خود باشند.
 
وی یادآور شد: جریان فتنه در ایلام با ادبیاتی منافقانه در لوای گفتمان امام راحل و رهبری و در ردای امربه‌معروف با ادبیاتی بسیار زشت و دور از شأن حتی یک آدم لات منش، سخیف‌ترین کلمات را از قبیل جلاد، فرعون صفت، تبهکار و رشوه بگیر به جایگاه مقدس تریبون نماز جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام به کار می‌گیرد.
 
امام‌جمعه ایلام افزود: آنچه حائز اهمیت است که این جریان با این ادبیات، به امام راحل و رهبری خیانت کردند، البته این واژه در قوانین حقوقی و دستگاه قضایی باید پیگیری شود، حلقه انحرافی جدید با نامه‌نگاری با ادبیاتی منافقانه، ضدیت خود را با امام راحل و رهبری آشکار کرد.
 
وی با اشاره به اینکه اعتماد به بیگانه یکی از آفت‌های انقلاب اسلامی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع عظیم مردم غیور آذربایجان و تبریز، مسائل مهمی را به‌عنوان آفت‌های بزرگ انقلاب اسلامی ازجمله اعتماد به بیگانه، اشرافی گری و بی‌توجهی به مستضعفان را بیان فرمودند.
 
خطیب نماز جمعه ایلام، بابیان اینکه اعتماد به بیگانه در ابعاد مختلفی مطرح است، افزود: اعتماد به بیگانه در اداره حکومت و مدیریت کلان کشور با نسخه‌های بیگانه، تبعیت محض از راه‌حل‌های بیگانه برای حل مشکلات، نفی اقتدار ملی و نادیده گرفتن مؤلفه‌های عزت، قدرت و پیشرفت کشور معنی پیدا می‌کند.
 
امام‌جمعه ایلام تاکید کرد: توصیه‌های مقام معظم رهبری، هشدارهای جدی به عناصری است که اقتدار و پیشرفت کشور را در اعتماد به بیگانه به‌ ویژه رژیم آمریکا و متحدان عربی و غربی آن می‌ بینند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۲۱۵/اشرافی_گری_زشت_ترین_رفتار_مسئولان_برشمرده_می_شود_فتنه_گران_از_ایجاد_حواشی_برای_جایگاه_نماز_جمعه_خودداری_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: