Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@20:50:46 GMT

محمد طیبی امشب (یکشنبه) با مسئولان القطر جلسه برگزار می کند؛ طیبی به لیگ ایران باز می گردد؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۷۹۹۸/محمد_طیبی_امشب_یکشنبه_با_مسئولان_القطر_جلسه_برگزار_می_کند_طیبی_به_لیگ_ایران_باز_می_گردد

محمد طیبی امشب (یکشنبه) با مسئولان القطر جلسه برگزار می کند؛ طیبی به لیگ ایران باز می گردد؟

احتمال جدایی طیبی از القطر امشب وجود دارد.

طرفداری- محمد طیبی، مدافع سابق تیم استقلال خوزستان که در تیم القطر قطر بازی می کند قصد دارد از این تیم جدا شود.

به گزارش خبرنگار طرفداری، وی از شرایط خود در قطر راضی نیست و مدتی است شایعات جدایی او از القطر شنیده می شود. وی به دلیل اینکه قصد دریافت پول از القطر دارد هنوز از این تیم جدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می شود تکلیف طیبی امشب (یکشنبه) مشخص می شود و او می تواند از القطر جدا شود.

از تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان به عنوان مقصد بعدی محمد طیبی یاد می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۷۹۹۸/محمد_طیبی_امشب_یکشنبه_با_مسئولان_القطر_جلسه_برگزار_می_کند_طیبی_به_لیگ_ایران_باز_می_گردد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: