Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:18:01 GMT

بررسي تعاملات ايران و پاکستان در سفيران

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۰۵۹/بررسی_تعاملات_ایران_و_پاکستان_در_سفیران

بررسي تعاملات ايران و پاکستان در سفيران

خبرگزاري آريا - آصف علي خان دوراني، سفير پاکستان امشب 6 اسفندماه مهمان برنامه سفيران خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه پنج سيما، سفير پاکستان در اين برنامه پيرامون موضوعاتي مانند تعاملات ايران و پاکستان، حجم فعلي تجارت بين دو کشور، پيمان پولي دوجانبه، امنيت ايران و....به گفتگو مي نشيند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه سفيران با محوريت بازنمايي تجارت خارجي ، روابط اقتصادي و دپيلماسي سياسي – فرهنگي جمهوري اسلامي ايران تهيه و توليد شده است.
اين برنامه در دفتر يا اقامتگاه خود سفيران و مکان هاي کمتر ديده شده ديپلماتيک تصوير برداري شده است و درباره موضوعاتي چون، تمايلات کشورهاي جهان از محصولات ايراني، نحوه صادرات به ساير کشورها و تسهيلاتي که سفارتخانه‌ها ارائه مي‌کنند، نگاه سفرا به کالاهاي ايراني و نظرشان درباره حذف دلار از معاملات في مابين و موراد بسياري از اين دست در فضاي صميمانه به گفت‌وگو مي‌نشينند.
برنامه تلويزيوني سفيران کاري از گروه اقتصاد شبکه پنج سيماست که در فصل اول در 7 قسمت 55 دقيقه اي به تهيه کنندگي و اجراي عبداله عبدي ساعت 22بر روي آنتن شبکه پنج سيما مي رود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۰۵۹/بررسی_تعاملات_ایران_و_پاکستان_در_سفیران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: