Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:58:16 GMT

مسیر نابینایان در پیاده روها به درختان و کیوسک‌های تلفن ختم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۱۲۶/مسیر_نابینایان_در_پیاده_روها_به_درختان_و_کیوسک_های_تلفن_ختم_می_شود

مسیر نابینایان در پیاده روها به درختان و کیوسک‌های تلفن ختم می‌شود

رئیس دبیرخانه ستادهماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور در خصوص تعیین مسیر برای عبور نابینایان در پیاده‌روها،گفت: متاسفانه برخی از این مسیرها به درختان و و کیوسک‌های تلفن ختم می‌شوند.

به گزارش مشرق، ابراهیم کاظمی مومن ‌سرایی با اشاره به اینکه ۱۲ وظیفه در قانون برای شهرداری‌ها در حوزه مناسب سازی مشخص شده است، اظهار کرد: علی رغم تمام اقدامات انجام شده در بخش های مختلف تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: در حوزه مناسب سازی بسیاری از پیمانکاران شهرداری تهران نسب به وظایف خود آگاه نیستند و این در حالی است که شاهدیم مسیرهای که برای برخی از معلولان در پیاده‌روها احداث می‌شود به درخت، کیوسک تلفن و ... ختم می‌شود.

رئیس دبیرخانه ستادهماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور  بیان کرد: طبق قانون ساختمان‌های که مباحث مناسب سازی را رعایت نمی‌کنند نباید پایانه کار اخذ کنند و این در حالی است که تعداد قابل توجه‌ای از ساختمان‌های دولتی و شهرداری‌ها برای حضور معلولان مناسب سازی شده نیست.

کاظمی افزود:  بر اساس آخرین گزارش بدست آمده استان یزد و استان تهران به ترتیب بهترین و بدترین شرایط را در بحث مناسب سازی معابر دارند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبات ستاد مناسب سازی کشور بیان کرد: در جلساتی که با حضور نمایندگان مختلف برگزاری می‌شود برنامه‌های خوبی به تصویب رسیده است که امیدواریم این برنامه‌ها به درستی اجرا شود.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۱۲۶/مسیر_نابینایان_در_پیاده_روها_به_درختان_و_کیوسک_های_تلفن_ختم_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: