Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@11:56:42 GMT

تمام محورهای استان خراسان شمالی لغزنده است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۲۰۲/تمام_محورهای_استان_خراسان_شمالی_لغزنده_است

تمام محورهای استان خراسان شمالی لغزنده است

رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: به سبب بارندگی بامداد امروز در محورهای استان خراسان شمالی هم‌اکنون تمامی محورهای این استان لغزنده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بجنا، گفت: هم‌اکنون محور بجنورد به آشخانه، چمن بید به جنگل گلستان، بجنورد به رازوجرگلان و بجنورد به اسفراین به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گردنه امین‌الله و اسدلی در محورهای بجنورد به آشخانه و بجنورد به اسفراین نیز در حال حاضر به دلیل بارش باران و برف لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد از این محورها نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه هم کنون در محور راز بارش را شاهد هستیم ، اظهار داشت: باید بیش از هر زمان رعایت سرعت مطمئنه و بویژه فاصله طولی را داشته باشند، زیرا در این زمان بر اثر لغزندگی جاده فرصت زیادی برای ترمزگرفتن لازم است.

سرهنگ حسین زاده توصیه کرد: رانندگان حتماً برف‌پاک‌کن ، بخاری و لاستیک‌های خودروهای خود را کنترل کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۲۰۲/تمام_محورهای_استان_خراسان_شمالی_لغزنده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: