Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@18:52:13 GMT

پلیس کرمانشاه یزدان کوتوله را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۲۱۹/پلیس_کرمانشاه_یزدان_کوتوله_را_دستگیر_کرد

رکنا: پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه تهیه و توزیع کننده مواد مخدر معروف به "یزدان کوتوله" را دستگیر کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ "علیرضا دلیری" رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs کرمانشاه از پیگیری طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح روز شنبه تعدادی از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر در محله پارک شرقی طاق بستان شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهمترین صید پلیس را "ی.ب" معروف به یزدان کوتوله و همدستش عنوان کرد و گفت که این 2 نفر از متهمان سابقه ‌دار این منطقه بودند.

روز جمعه هم یک متهم دیگر، معروف به "نظر زانتیا" در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر افتاد و حدود 200 گرم مواد مخدر صنعتی از او کشف شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهرشاد مرا از مدرسه به خانه برادرش برد و با 2 دوستش به جانم افتادند و فیلم گرفتند مرگ ترانه‌سرای جوان ایرانی همه را شوکه کرد +عکس نقشه هولناک برای عروس و داماد جوان در اتاق حجله + عکس این 3 محیط زیستی در پرواز مرگ بودند + عکس و گفتگو 2 جوان کرجی دختر و پسر پولدار بنزسوار را در خیابان گاندی دزدیدند + عکس بازیگر مشهور ترکیه‌ای، عموزاده قطب دراویش آشوبگر؟!+ تصاویر سود مرحله تکمیلی سهام عدالت امروز واریز می شود رضا پس از چند شب مرا رها کرد / شب بود که مرد غریبه هم به اتاقم آمد! دختری 4 سال برده کثافت کاری های این مرد بود! + عکس 12 سال زندگی پسرقاتل در کنار جسد مادرش

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۲۱۹/پلیس_کرمانشاه_یزدان_کوتوله_را_دستگیر_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: