Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@05:50:55 GMT

دستور قضايي به پليس راهور درباره جمع آوري اطلاعيه‌هاي مستقر در مراکز تعويض پلاک

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۴۵۶/دستور_قضایی_به_پلیس_راهور_درباره_جمع_آوری_اطلاعیه_های_مستقر_در_مراکز_تعویض_پلاک

خبرگزاري آريا - شعبه سوم بازپرسي دادسراي نظامي تهران به دنبال شکايت کانون سردفتران و دفترياران، به راهور ناجا دستور داد تا نسبت به جمع آوري اطلاعيه‌هاي مستقر در مراکز تعويض پلاک و همکاري با کانون سردفتران و دفترياران اقدام کند.

به گزارش ايسنا، متن دستور قضايي شعبه سوم بازپرسي دادسراي نظامي به رييس بازرسي پليس راهور ناجا به شرح زير است:
از شعبه سوم بازپرسي دادسراي نظامي تهران
به رياست محترم بازرسي پليس راهور ناجا
موضوع: شکايت کانون سردفتران و دفترياران
سلام عليکم
بازگشت به نامه شماره 13/11/3/3/109/3331/95234637 مورخ 17 /11 /1395
احتراماً مقتضي است دستور فرماييد چنانچه در مراکز تعويض پلاک خودرو در سراسر کشور بنر يا اطلاعيه هايي وجود دارد که اعلام شده ضرورتي در مراجعه مردم به دفاتر اسناد رسمي جهت نقل و انتقال خودرو وجود ندارد نسبت به جمع آوري آنها اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين به استناد تبصره 1 ماده 29 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همکاري لازم جهت استقرار دفاتر اسناد رسمي در مراکز تعويض پلاک خدروها معمول و دراقدامات آتي مراکز تعويض پلاک ترتيبي اتخاذ گردد تا ملاک شناسايي مالکيت خودروها اسناد تنظيم شده در دفاتر اسناد رسمي باشد.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۴۵۶/دستور_قضایی_به_پلیس_راهور_درباره_جمع_آوری_اطلاعیه_های_مستقر_در_مراکز_تعویض_پلاک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: