Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@22:39:48 GMT

برپایی اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در ارمنستان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۵۴۱/برپایی_اولین_نمایشگاه_دستاوردها_و_توانمندی_های_ایران_در_حوزه_فناوری_اطلاعات_و_رسانه_های_دیجیتال_در_ارمنستان

برپایی اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در ارمنستان

امتداد-اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال درکشور ارمنستان توسط بخش خصوصی برگزار میشود.

به گزارش امتداد به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، با اعلام موسسه پیام رسان ایرانیان ، نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا . ایران در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با خدماتی متفاوت و بی سابقه از اول تا سوم تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه­های بین المللی ارمنستان در شهر ایروان برپا می‌شود. این نمایشگاه در گام اول مقدمه ای برای حضور پررنگ و مستمر فعالان این عرصه در بازار رو به رشد و بدون محدودیت کشور ارمنستان و در گام بعدی ورود به بازار کشورهای مستقل مشترک المنافه (cis) و روسیه است. شرایط متنوع مشارکت و خدمات بی سابقه عرضه شده، زمینه حضور همه علاقه مندان و واجدان شرایط را در این رویداد بزرگ برون مرزی فراهم آورده است.

خدمات ویژه نمایشگاه  :

تاسیس و راه اندازی دفتر خدمات پشتیبانی مشارکت کنندگان

این دفتر که در ایروان پایتخت ارمنستان راه اندازی می­شود بصورت دفتر نمایندگی تک تک مشارکت کنندگان عمل می­کند و به مدت یک سال بصورت رایگان به مشارکت کنندگان خدمات ارائه می­دهد. اهم خدمات دفتر پشتیبانی: ارائه خدمات رفاهی و اقامت رایگان مشارکت کنندگان در سفرهای آتی، رصد فرصت­های کسب درآمد بازار ارمنستان (و کشورهای آسیای میانه ) و اطلاع رسانی به مشارکت کنندگان و هماهنگی جلسات کاری در کشور ارمنستان می­باشد.
چاپ و توزیع کتاب نمایشگاه به سه زبان ارمنی روسی و گرجی

فراهم شدن امکان مشارکت اقساطی و مشارکت غیر حضوری

با برنامه ریزی­های دقیق و تمهیدات اندیشیده شده قریب به ۵۰٫۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد که شامل فعالان و سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از کشورهای ارمنستان، گرجستان و روسیه خواهند بود.

در کنار این نمایشگاه و به صورت همزمان جلساتی نیز با اتحادیه های مرتبط از جمهوری ارمنستان و گرجستان برگزار می­شود که هم افزایی مناسبی را چه از جهت استقبال و چه از جهت فراهم سازی بستر تعاملات جدید به وجود می آورد.

محورهای نمایشگاه:

·        دانش دیجیتال و محتوای الکترونیکی

·        پایگاههای اینترنتی و نشر دیجیتال

·        نرم افزارهای همراه و هوشمند

·        بازی و هنرهای دیجیتال

·          رسانه های اجتماعی

·        کسب و کارهای نوپا

نمایشگاه در اکسپو ایروان (محل نمایشگاههای بین المللی ارمنستان ) در  فضایی حدود ۳۰۰۰ مترمربع برگزار می شود و ناشرین دیجیتال از حمایت های تبلیغاتی ویژه ای برخوردار خواهند بود. هدف از حضور ناشرین دیجیتال، فراهم آوردن بستر توسعه صادرات و رصد فرصت های کسب درآمد در این نمایشگاه بزرگ می باشد.

بدین وسیله ازشرکت های فعال در این صنعت دعوت میشود جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.tierolexpo.ir  مراجعه و یا با شماره های ۰۹۹۱۷۴۵۷۷۶۵ آقای دبیری و ۷۱۰۵۳۴۳۵-۰۲۱ شرکت پیام نمای ایرانیان تماس حاصل فرمایند.

لازم به ذکر است مطالب فوق با توجه به درخواست موسسه مذکور و جهت اطلاع رسانی به موسسات در سایت مرکز بارگزاری شده  و مسئولیت مستقیم انجام تعهدات فوق الذکر برعهده موسسه پیام رسان ایرانیان بوده و مرکز رسانه های دیجیتال تعهدی در قبال انجام تمهیدات فوق ندارد.

true برچسب ها : مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال , نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای ایران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۵۴۱/برپایی_اولین_نمایشگاه_دستاوردها_و_توانمندی_های_ایران_در_حوزه_فناوری_اطلاعات_و_رسانه_های_دیجیتال_در_ارمنستان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: