Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:06:50 GMT

تلاش برای سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های انتقال آب استان کرمان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۷۷۲/تلاش_برای_سرعت_بخشیدن_به_اتمام_پروژه_های_انتقال_آب_استان_کرمان

تلاش برای سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های انتقال آب استان کرمان

کرمان - وزیر نیرو گفت: از همه توان و امکانات موجود برای سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های انتقال آب استان کرمان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه خط انتقال آب سد نساء به شهرهای بم و بروات با تسلیت سالروز زلزله بم اظهار داشت: امیدواریم تسهیل گر توسعه این استان در امر مهم مدیریت منابع آب  باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از همه کسانی که در اجرای این طرح همکاری داشته‌اند، تشکر می کنم گزارشات تفضیلی در خصوص این طرح از سوی نماینده مردم شهرستان بم به ما ارائه شده، با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم در آینده نزدیک این طرح راه‌اندازی شود.

اردکانیان بیان کرد: در جلسه شورای همیاران آب استان کرمان به جزییات این طرح پرداخته شد که امیدواریم در اولین فرصت ممکن با بررسی های از نزدیک و تنوع امکاناتی که وجود خواهد داشت به تکمیل طرح کمک کنیم تا با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی گفت: پروژه‌های انتقال آب استان کرمان در وزارت خانه مورد بررسی بیشتر قرار خواهند گرفت و با توجه به شرایط عمومی کشور از همه توان و امکانات موجود برای سرعت بخشیدن به اتمام این طرح استفاده خواهیم کرد.

وزیر نیرو تصریح کرد: تامین آب شرب سالم یکی از اولویت‌های مهم وزارت نیرو است، عنوان کرد: در انجام این وظیفه نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.

رضا اردکانیان  وزیر نیرو بعد از بازدید از انتقال آب سد نساء به شهرستان بم و بروات در بهشت زهرای شهرستان بروات به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره جان باختگان حادثه دلخراش بم در پنجم دی ماه سال ۸۲ را گرامی داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۷۷۲/تلاش_برای_سرعت_بخشیدن_به_اتمام_پروژه_های_انتقال_آب_استان_کرمان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: