Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:38:44 GMT

3 طرح عمرانی فردا در هرمزگان ‌به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۸۷۸۱/۳_طرح_عمرانی_فردا_در_هرمزگان_به_بهره_برداری_می_رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با حضور وزیر نیرو فردا در هرمزگان 3 طرح عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

‌به گزارش ایسنا، ‌عباس شیرخانلو اظهار کرد: 3 طرح عمرانی با حضور وزیر نیرو فردا در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد که این طرح‌ها خط انتقال آب اضطراری از سد شمیل و نیان به بندرعباس، پست برق ۲۳۰ کیلوولت جگدان و آب‌رسانی روستایی مجتمع سهران در شهرستان بشاگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۸۳ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: اجرای طرح شبکه اصلی توزیع آب دشت شمیل و طرح شبکه اصلی آبیاری و زهکشی اراضی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتاری شمال دشت میناب با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار فردا بعدازظهر با حضور وزیر نیرو آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بازدید از تصفیه‌خانه آب بندرعباس، مجتمع آب‌رسانی سهران و تأسیسات آب و فاضلاب خمینی‌شهر شهرستان بشاگرد از برنامه‌های دیگر سفر یک‌روزه وزیر نیرو به بندرعباس است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۸۷۸۱/۳_طرح_عمرانی_فردا_در_هرمزگان_به_بهره_برداری_می_رسد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: