Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@11:48:23 GMT

پیدا شدن اتفاقی نقاشی یک میلیون دلاری در مکانی دور از انتظار

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۴۱۳/پیدا_شدن_اتفاقی_نقاشی_یک_میلیون_دلاری_در_مکانی_دور_از_انتظار

پیدا شدن اتفاقی نقاشی یک میلیون دلاری در مکانی دور از انتظار

ساعت24-یک نقاشی اثر ادگار دگا نقاش مشهور فرانسوی که سال ۲۰۰۹ از موزه‌ای در مارسی دزدیده شده بود، خیلی اتفاقی در یک اتوبوس پیدا شد.

فرانسوا نیسین وزیر فرهنگ فرانسه با اعلام خبر پیدا شدن نقاشی ادگار دگا گفت نقاشی را هنگام توقف یک اتوبوس در استراحتگاه بین‌راهی در محفظه بار پیدا کرده‌اند.

کارشناسان هنری اصالت این تابلو را با عنوان «همسرایان» تایید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقاشی پاستل، نزدیک به یک میلیون دلار ارزشگذاری شده است.

پلیس نقاشی را طی یک بازرسی معمول در یک چمدان یافته است، اما هیچکدام از مسافران اتوبوس مالکیت آن را نپذیرفته‌اند. در جریان یافتن این نقاشی هیچکس دستگیر نشده است.

نقاشی دگا سال ۲۰۰۹ از موزه‌ای در شهر مارسی دزدیده شده بود. مقامات مسئول در زمان دزدی نقاشی اعلام کردند که هیچ ردپایی از دزد پیدا نکردند.

ادگار دگا نقاش سرشناس فرانسوی این اثر هنری را در سال ۱۸۷۷ خلق کرده بود.

منبع:‌ بی‌بی‌سی/

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۴۱۳/پیدا_شدن_اتفاقی_نقاشی_یک_میلیون_دلاری_در_مکانی_دور_از_انتظار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: