Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@23:49:59 GMT

لیگ یک/ اولین برد بیاتی‌نیا در هفته بیست و پنجم

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۷۸۲/لیگ_یک_اولین_برد_بیاتی_نیا_در_هفته_بیست_و_پنجم

لیگ یک/ اولین برد بیاتی‌نیا در هفته بیست و پنجم

رکنا: تیم راه‌آهن با هدایت محسن بیاتی نیا سرانجام اولین برد خود را کسب کرد و شاگردان علی سامره را شکست داد.

در چارچوب رقابت‌های لیگ یک و از هفته بیست و پنجم دو تیم راه‌آهن و مس رفسنجان در تهران به مصاف یکدیگر رفتند . این دیدار که جدال مربی‌های استقلالی بود در آخر با یک گل به سود راه‌آهن و شاگردان بیاتی‌نیا تمام شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این بازی را یزدان کاکاوندی در دقیقه 15 به ثمر رساند .
مس رفسنجان در نیم فصل دوم مسابقات درخشان ظاهر شد و این بازی اولین باخت آن‌ها در نیم فصل دوم بود و از طرف دیگر راه‌آهنی ها هم اولین برد خود در لیگ یک را به دست آوردند .
مس رفسنجان با باخت در این بازی و داشتن 37 امتیاز در رتبه نهم باقی ماند و راه‌آهن با 7 امتیاز به قعرنشینی خود در لیگ یک ادامه داد .

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۷۸۲/لیگ_یک_اولین_برد_بیاتی_نیا_در_هفته_بیست_و_پنجم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: