Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@11:26:10 GMT

انهدام باند جعل تراول چک در البرز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۹۹۷۸۹/انهدام_باند_جعل_تراول_چک_در_البرز

انهدام باند جعل تراول چک در البرز

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک واحد به ظاهر ارائه دهنده خدمات کامپیوتری در خصوص تکثیر و فروش تراول چک‌های جعلی و جعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان فردیس پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت از واحد مذکور و اطمینان از حضور متهم اصلی با هماهنگی مقام قضائی، نامبرده را دستگیر و از مخفیگاه وی تعدادی اسناد و مدارک دولتی، گواهی نامه، تعدادی چک، کارت معاینه فنی، اسکناس جعلی، کارت خودرو، کارت ملی، گذر نامه، مهر و علائم دولتی و … کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر تکثیر و فروش ۴۰۰ فقره تراول چک و اسناد و مدارک جعلی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار کامرانی صالح در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: اعضای باند در پوشش ارایه خدمات کامپیوتری اقدام به تکثیر ۴۰۰ فقره تراول چک ۵۰۰ هزار ریالی و اسناد و مدارک جعلی و پخش تراول چک‌ها در بازار و در بین مردم می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: با هماهنگی مقام قضائی سایر همدستان متهم ردیف اول دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها انواع مهرهای شرکت‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، اسناد رسمی جعلی و دو دستگاه خودرو کشف شد.

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۹۹۷۸۹/انهدام_باند_جعل_تراول_چک_در_البرز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: